اخبار

تغییرات بزرگ در ویندوز ۱۰

در اپلیکیشن Your Phone ، تغییرات زیادی صورت گرفته و قابلیت و عملکردهای زیادی به آن اضافه شده است. قابلیت screen reading یکی از این قابلیت هاست که در این اپلیکیشن به کار گرفته شده است. کاربران می توانند با هایلایت کردن قسمت های مشخص شده در گوشی خود دریافت کرده و استفاده کنند.

شما با قابلیت Focus Tracking  می توانید در حالت Phone Screen  به وسیله ذره بین آیکون های اندرویدی خود را مشاهده کرده و موس را روی آن برده و اجرا کنید. در گوشی Galaxy A8 حالت phone screen وجود دارد و براساس برآورد مایکروسافت، سایر گوشی ها هم به این قابلیت مجهز خواهند شد.

شما با اپلیکیشن Your Phone می توانید زبان کیبورد را تغییر دهید و حتما لازم نیست که تغییرات زیادی را اعمال کنید. ارسال MMS و بیان احساسات با  Emojiمهم ترین قابلیت هایی است که در ویندوز ۱۰ اضافه شده اند تا کاربران را شگفت زده کنند. نوتیفیکیشن های پاپ آپ تغییر دیگری است که در  ویندوز ۱۰ اعمال شده و کاربران می توانند در حین کار، پیام هایی را دریافت کرده و ارسال کنند.

حتی می توان از طریق شبکه دیتا اطلاعاتی را ارسال و دریافت کرد. شما با اپلیکیشن Your Phoneمی توانید اطلاعات خود را با سایر کاربران به اشتراک بگذارید و برای استفاده از این اپلیکیشن روشن بودن وای فای ضرورتی ندارد. اپلیکیشن Your Phone به قدری برای مایکروسافت مهم شده که همه توان و انرژی خود را برای آن به کار گرفته تا نرم افزار خاص و منحصر به فردی باشد وکاربران با آن بتوانند همه گونه کارها و برنامه های خود را به انجام برسانند و در کل کاربران در ویندوز ۱۰ نسبت به نسخه های قبلی راحت بوده و بتوانند همه  کارهای خود را  با راحت تری حالات انجام دهند.

راحتی کاربر تنها عاملی است که مایکروسافت به آن می اندیشد و بدین ترتیب مشاهده می کنید که طوفان تغییرات از خیلی وقت شروع شده است. آن چه که مشخص است که ویندوز ۱۰ بهتر و زیبات و کارآمدتر شده و کاربران به هنگام استفاده از آن راحت بوده و بسیاری از کارها را به طور همزمان انجام خواهند داد و کاربران در سریع ترین زمان ممکن با سایر کاربران ارتباط برقرار می کنند.

ویندوز با اسم رمز آستانه منتشر شده و تنها ویندوز است که بعد از ویندوز ۱/۸ منتشر شده و کاملا رسپانسیو طراحی و تولید شده است. مدیر عامل جدید مایکروسافت اعلام کرده که همه نرم افزارها با هم یکپارچه شده و متناسب با اندازه صفحه نمایش طراحی و تولید شده است. براساس تصاویر ترش هولد در ژوئیه ۲۰۱۴ حالت پنجره در حالت مترو حفظ شده و سیستم دسکتاپ مجازی و یک مرکز هشدار و آیکون ها به نحو متفاوت طراحی شده است. همه این تغییرات باعث شده که ویندوز ۱۰ راحت تر و کارآمدتر باشد و کاربران هنگام کار با آن راحت بوده و کارها در سریع ترین زمان ممکن به انجام برسد.


بیشتر بخوانید

 

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا