اخبار

غافلگیری بزرگ سامسونگ برای طرفداران گلکسی اس ۹

گلکسی اس ۹

شرکت سامسونگ که گفته می‌شد قرار است تا از گلکسی اس ۹ در نمایشگاه CES رونمایی کند، با تغییری ۱۸۰ درجه قصد دارد تا این محصول را در کنگره موبایل بارسلون سال آینده معرفی کند.
در حال حاضر بدون شک می‌توان مورد انتظارترین تلفن همراه جهان را گلکسی اس ۹ شرکت سامسونگ دانست. هرروز شایعات جدیدی درباره مشخصات این محصول و زمان عرضه آن منتشر می‌شود و در طول دو هفته اخیر تمامی اخبار منتشر شده حاکی از رونمایی از این محصول در ماه ژانویه و در لاس‌وگاس آمریکا بودند ولی به نظر می‌رسد که تمامی این گفته‌ها شایعه‌ای بیش نبوده‌اند.
بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی یکی از منابع خبری کره‌ای، این شرکت قرار است تا یک بخش از فعالیت خود در کنگره جهانی موبایل در بارسلونا را به رونمایی از پرچم‌داری از سری گلکسی اس اختصاص بدهد. با توجه به این‌که هرسال تنها یک مدل از گلکسی اس عرضه می‌شود می‌توان این امر را به این معنی دانست که گلکسی اس ۹‌ قرار است تا در بارسلونا رونمایی شود.
این نمایشگاه معمولا در اواخر ماه فوریه و اوایل ماه مارس انجام می‌شود و به این ترتیب کاربران این محصول باید منتظر باشند و چند ماه بیشتر را برای اطلاعات از محصول جدید سامسونگ صبر کنند. نکته جالب این است که به‌غیراز گلکسی اس ۸، معمولا تمامی مدل‌های سری گلکسی اس در کنگره موبایل بارسلون رونمایی شده‌اند ولی این محصول به علت مشکلات پیرامون گلکسی نوت ۷ و انفجار و آتش گرفتن باتری این محصول، با تأخیر رونمایی شد.
حال گفته می‌شود که رونمایی از این محصول به معنی عرضه فوری آن نیست و گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس تا ماه اوت قابل دسترسی نخواهند بود. به این ترتیب ۹ ماه دیگر شاهد عرضه این محصول خواهیم بود که موجب می‌شود که این عرضه باعرضه محصولات اپل نزدیک‌تر شود و همین امر نیز بازار رقابت را به‌شدت داغ‌تر از پیش خواهد کرد. گفته می‌شود که اپل قصد دارد تا از نسخه جدید آیفون در ماه سپتامبر رونمایی کند و این امر به معنای فاصله یک‌ماهه رونمایی از محصول اپل و عرضه محصول برتر سامسونگ است و باید دید که نتیجه این قمار سامسونگ چه خواهد شد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا