اخبار

از همراه اول در چهلمین سالگرد تاسیس دانشگاه صنعتی اصفهان تقدیر خواهد شد

در راستای ارج نهادن به اقدامات همراه اول در خصوص مشارکت با دانشگاه در زمینه شتابدهی و حمایت از تیم‌های کسب و کار جوان و نخبه، در مراسمی که روز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ و به مناسبت چهل‌مین سالگرد تاسیس دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می‌شود، از همراه اول به عنوان یکی از شرکاء و کارفرمایان کلیدی دانشگاه صنعتی اصفهان تقدیر بعمل خواهد آمد.
 

 
شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه اول) در راستای تکمیل جریان تبدیل شدن به یک واحد دیجیتال (Digital Unit) و همراستا با تکمیل زنجیره ایده تا محصول و در جهت تقویت هر چه بیشتر تعاملات و همکاری‌های علمی، پژوهشی و آموزشی و اقتصادی با دانشگاه‌های کشور و در جهت شکل‌گیری واحدهای فناور فعال در زمینه فناوری‌های نوین اطلاعات و ارتباطات اقدام به عقد قرارداد و موافقتنامه‌ دانشگاه‌های شهید بهشتی، شیراز و صنعتی اصفهان نموده است.
این شرکت‌ها که به ترتیب با نام‌های تجاری «هوشمند اول بهشتی»، «هوشمند اول برتر شیراز»  و «هوشمند اول برنای اصفهان» و نام اختصاری هاب، هاب شیراز و هاب اصفهان تأسیس شده‌اند که علاوه بر پرداختن به فعالیت‌های شتابدهی ایده‌ها و حمایت از استارتاپ‌ها به فعالیت در حوزه تجمیع‌کنندگی خدمات ارزش افزوده(Value Added Services)، نیز می‌پردازند.
این شرکت‌ها بعنوان بازوی اجرایی شرکت همراه اول در ارائه خدمات شتابدهی به استارتاپ‌ها و ایده‌های نوین، به ارائه خدمات مختلف ارزش افزوده مانند تولید محتوا، نرم‌افزار، بازی رایانه‌ای، فیلم و انیمیشن، صنایع فرهنگی خلاق، اسباب‌بازی، فیلم و موسیقی، تبلیغات خلاق، محصولات و خدمات مرتبط با امنیت اطلاعات و شبکه، محصولات و خدمات حوزه توریسم، محصولات مربوط به حوزه ورزش و مانند آن‌ها با تمرکز بر خدمات ارزش افزوده موبایل می‌پردازند و می‌کوشند که در حوزه خدمات قابل ارائه با تلفن همراه و در راستای توانمندسازی بازیگران بالقوه و بالفعل بازار ICT  و نیز سرمایه‌گذاری و ایجاد بسترهای لازم جهت بومی سازی فناوری‌های نوین در این عرصه فعالیت کنند.
 

هاب اصفهان (هوشمند اول برنای اصفهان)

هاب اصفهان حاصل مشارکت همراه اول،  دانشگاه صنعتی اصفهان،  شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان و صندوق غیر دولتی پژوهش و فناوری استان اصفهان می‌باشد.
هاب اصفهان فعالیت خود را با دو مأموریت شتابدهی کسب و کارهای نوپا و تجمیع کنندگی خدمات ارزش افزوده تلفن همراه آغاز نموده است.
این شرکت به بعنوان شتاب دهنده کسب و کارهای نوپا (Seed Accelerator) نقشی پررنگ و موثر را در زیست بوم کارافرینی استان اصفهان و منطقه با حمایت از تیم های استارتاپی و سرعت بخشیدن به فرایند تجاری‌سازی ایده‌های شاخص در حوزه IT و Telecom ایفا خواهد نمود و به پشتوانه اعتبار، دانش، توان مالی و اجرایی و تجربه ارزشمند سهامداران خود، سعی بر آن دارد تا با در اختیار گذاشتن بستری مناسب شامل فضای کاری، حمایت مالی مناسب، ارائه خدمات مربی‌گری و آموزش در حوزه‌های مختلف کسب و کار و همچنین جذب سرمایه‌گذاران خطرپذیر، گامی مؤثر در حمایت از ایده‌ها و تیم‌های دانش‌بنیان برداشته و با شبکه‌سازی میان فعالین بنام و مطرح زیست‌بوم کارآفرینی کشور، روند شکل‌گیری، رشد و بلوغ این تیم‌ها را تسریع نماید.
 
خدمات ارزش افزوده موبایل (Mobile VAS)
 
هاب اصفهان به عنوان تجمیع‌کننده‌ی رسمی همراه اول ( Aggregator )، در حوزه خدمات ارزش افزوده موبایل (Mobile VAS) ، در تعامل و همکاری با تولیدکنندگان محتوا و ارائه‌دهندگان خدمات و اپلیکیشن‌های موبایل،  زمینه را برای تولید و عرضه محتوا و سرویس‌های ارزش‌افزوده بر بستر بزرگترین اپراتور موبایل کشور فراهم می‌آورد.
شایان ذکر است فراخوان جذب ایده‌ها در سیکل شتابدهنده هاب اصفهان مدتی است که آغاز شده است. تا کنون ده‌ها ایده متنوع در حوزه‌های مختلف، به این مجموعه ارسال شده که این روند همچنان ادامه دارد.
صاحبان ایده و کارآفرینان محترم می توانند با مراجعه به سایت اینترنتی Isfahanhub.com نسبت به طرح ایده و ثبت نام برای استقرار در شتابدهنده هاب اصفهان اقدام نمایند.
 

بیشتر بخوانید

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا