اخبار

تلاش اپل برای آماده سازی هدفون بی سیم برای آیفون ۷

در ماه های اخیر شایعه حذف جک ۳٫۵ میلی متری هدفون توسط اپل در آیفون جدید به دفعات منتشر شده و حال یکی از معتبر ترین منابع اخبار کمپانی اپل خبر از تلاش این کمپانی برای آماده سازی هدفون بی سیم برای آیفون بعدی می دهد، البته عرضه هدفون دیگری که از طریق سیم به پورت لایتنینگ متصل خواهد شد نیز در کنار نسخه بی سیم محتمل است.
 
به گزارش آقای Mark Gurman از وبسایت ۹to5Mac هنوز مشخص نیست که اپل برای استفاده از پورت لایتنینگ برای هدفون چه راهکاری اندیشیده اما قطعاً جک ۳٫۵ میلی متری به تاریخ آیفون پیوسته است، حال این اتصال به کمک رابطی صورت خواهد گرفت و یا از ترکیبی جدید برای این کار استفاده خواهد شد مسئله ایست که برای روشن شدن نیاز به زمان دارد.
 
انجام چنین حرکتی پس از معرفی Macbook اپل فقط با یک پورت USB-C چندان هم عجیب به نظر نمی رسد و این کمپانی ثابت نموده است که شجاعت انجام تغییرات اساسی را دارد، البته باید در نظر داشت که آیفون کلیدی ترین محصول اپل به شمار می آید و احتمال دارد که اعمال تغییرات در آن با احتیاط بیشتری صورت گیرد.
 
از طرف دیگر EarPod بی سیم هم راه حل دیگری برای سیستم جدید محسوب می شود و اپل هم با در اختیار داشتن Beats کار سختی در این مورد در پیش ندارد، گفته شده است که این محصول جدید مجهز به میکروفون برای حذف نویز بوده و دکمه ای برای دریافت تماس بر روی آن قرار خواهد داشت.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا