اخبار

تلفن همراه ایسوس با برند لایو در رنگ های مختلف معرفی شد

ایسوس در پی گسترش فعالیت هایش در سراسر جهان، اخیرا گوشی هوشمند جدیدی را معرفی نمود که تحت نام تجاری همیشگی تلفن های ایسوس یعنی “ZenFone” نبوده است. نام این محصول جدید  ایسوس لایو (Live) با شماره مدل G500TG که به نظر با آنچه که همیشه از تلفن های ایسوس انتظار را داشتیم متفاوت است و از این رو به پیش‌بینی می‌شود تنها در برزیل ( در حال حاضر ) ارائه خواهد شد. هر چند احتمال آن وجود دارد به زودی پا به بازار های دیگری بگذارد.
گوشی هوشمند جدید ایسوس در قالب برند تجاری تازه ای ارائه شده که لایو نام دارد. از ویژگی های این دستگاه باید به پردازنده مدیا تک MT6580 با کلاک ۱.۳ گیگاهرتز اشاره کرده. دستگاه جدید ایسوس صفحه نمایش ۵ اینچ  IPS با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسل دارد که اندروید ۵.۱ روی آن اجرا می‌شود. این گوشی همراه جدید، با  مقدار مناسبی از رم به اندازه ۲ گیگابایت به علاوه ۱۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی قابل ارتقا می‌آید و یک باتری ۲۰۷۰ میلی‌آمپر ساعت آن را همراهی می‌کند. دوربین ۸ مگاپیکسلی پشت دستگاه را زینت بخشیده و در جلوی آن شاهد دوربین ۲ مگاپیکسلی هستیم.  سایر مشخصات آن آز قبیل ۳G و پشیتبانی از دو سیم کارت است. در کنار همه‌ی اینها، ۱۰۰ گیگابایت حافظه ذخیره سازی رایکان ( به مدت دو سال ) در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.
نسل جدید گوشی های ایسوس با عنوان لایو، از پلاستیک ساخته شده و با طیف رنگی آبی، قرمز و زرد ارائه می‌گردد. ایسوس لایو در ابعاد ۱۴۴.۵ در ۷۱ در ۹.۹۸ میلی‌متر طراحی شده و ۱۴۰ گرم وزن به وجود آورده است. که با این مشخصات قطعا سبک ترین و جمع و جور ترین گوشی ۵ اینچی موجود نیست. از تشابهات این دستگاه به دیگر نسل های ایسوس باید به گوشی ZenFone Max اشاره نمود که در واقع شاهد یک نسخه‌ی کوچک شده از آن هستیم. در برزیل، ایسوس لایو با قیمت ۲۱۰ دلار ارائه شده است.
 

Colorful Asus Live introduced as one of Asus' rare non-ZenFone smartphones_2Colorful Asus Live introduced as one of Asus' rare non-ZenFone smartphones_7Colorful Asus Live introduced as one of Asus' rare non-ZenFone smartphones_1Colorful-Asus-Live-introducColorful Asus Live introduced as one of Asus' rare non-ZenFone smartphones_3

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا