اخبار

تلفن همراه Vivo Xplay 7 اولین دستگاه بدون لبه واقعی خواهد بود

Vivo Xplay 7

اخیراً در رابطه با تلفن همراه هوشمند Vivo X20 Plus به‌عنوان آخرین تلفن همراه هوشمند کمپانی ویو اطلاعاتی را ذکر کردیم. اگر به یاد داشته باشید، این تلفن همراه هوشمند اولین دستگاهی است که حسگر اثرانگشت در زیر صفحه‌نمایش آن قرار دارد. این تلفن همراه هوشمند واقعاً در نوع خود طراحی بسیار جالبی دارد که در صورت تمایل می‌توانید نگاهی به آن بیندازید. اما قاعدتاً کمپانی ویو قصد ندارد تا خلاقیت‌های خود را در اینجا ختم کند و بر همین اساس نیز به دنبال آن است تا ایده‌های جدید خود را در تلفن همراه هوشمند جدید خود یعنی Vivo Xplay 7 پیاده‌سازی کند.
یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های مربوط به این تلفن همراه هوشمند بدون لبه بودن واقعی آن است که زیبایی چشم‌گیری به این دستگاه داده است. تصاویر افشاشده از Vivo Xplay 7 نشان‌دهنده بدنه فلزی و کناره‌های انحنادار آن هستند. همان‌طور که پیش‌ازاین نیز ذکر کردیم، می‌توانیم مشاهده کنیم که صفحه‌نمایش این دستگاه کاملاً در سراسر بدنه جلویی آن کشیده شده است. بر همین اساس نیز انتظار می‌رود که نسبت صفحه‌نمایش به بدنه در Vivo Xplay 7 به میزان ۹۲٫۹ درصد باشد که رقم واقعاً زیادی است. البته شگفت‌انگیز بودن این قابلیت زمانی خود را نشان می‌دهد که این رقم را با نسبت صفحه‌نمایش به بدنه ۹۱٫۳ درصدی تلفن همراه هوشمند شیائومی Mi Mix 2 مقایسه کنیم. تنها بخشی از بدنه جلویی این دستگاه که صفحه‌نمایش نیست به دوربین جلویی و برخی از حسگرها اختصاص داده‌شده است. همچنین هنوز در رابطه با رزولوشن و دیگر مشخصات این صفحه‌نمایش اطلاعی نداریم اما به‌احتمال بسیار قوی این دستگاه به‌صورت ۴k ارائه می‌شود که خود نکته مثبتی است.
از دیگر قابلیت‌های هر تلفن همراه هوشمندی که سعی می‌کنیم به آن بپردازیم مشخصات اجزا داخلی آن است. البته هم‌اکنون اطلاعات ما در رابطه با تلفن همراه هوشمند  Vivo Xplay 7 بسیار محدود است اما این دستگاه یکی از قوی‌ترین دستگاه‌های ویو و به‌عنوان یک پرچم‌دار عرضه می‌شود. به‌احتمال بسیار زیاد پردازنده به‌کاررفته در آن اسنپ دراگون ۸۴۵ خواهد بود و رم در نظر گرفته‌شده برای این تلفن همراه هوشمند ۱۰ گیگابایت است. در رابطه با حافظه داخلی Vivo Xplay 7 هنوز اطلاعات دقیقی در دسترس نیست اما شایعات حاکی از ۵۱۲ گیگابایتی بودن آن هستند. بااین‌وجود هنوز اطلاعاتی از قیمت این دستگاه در دسترس نیست.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا