اخبار

تلفن هوشمند جدید Realme 3i معرفی شد

Realme یکی از شرکت های جدید تولیدکننده گوشی های هوشمند می باشد که در سال ۲۰۱۸ و حدود ۱۴ ماه پیش تاسیس شده است. این کمپانی جینی که در گوانگژو مستقر است ناحیه فعالیت خود را جهانی اعلام کرده و در این همین مدا کوتاه فعالیت خود نیز توانسته است که حدود ۹ گوشی هوشمند را طراحی و توسعه دهند. حال این شرکت از جدیدترین تولید خود در این بازار رونمایی کرده است، Realme 3i را می توان نسخه ای ویرایش شده از Realme 3 دانست که مدتی پیش به بازار عرضه شده بود.

Realme 3i دارای یک صفحه نمایش ۶.۲ اینچی با تکنولوژی IPS می باشد که وضوح تصویر اچ دی پلاس را به کاربران ارائه می کند. همانند انتظار در بخش مرکزی و بالایی پنل جلویی شاهد حضور یک ناچ قطره ای شکل هستیم که محلی برای قرار گرفتن دوربین سلفی دستگاه محسوب می شود. این نمایشگر توسط لایه شیشه ای گوریلا گلس ۳ محافظت شده و همانطور که گفته شد در داخل ناچ قطره ای شکل از یک دوربین سلفی با سنسور ۱۳ مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر و ویدیوهای سلفی استفاده شده است.

این محصول از پنل پشتی الماسی شکل بهره می برد و در این بخش یک دوربین دوگانه را مشاهده می کنیم که با استفاده از سنسور اصلی ۱۳ مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/1.8 و سنسور دوم با رزولوشن ۲ مگاپیکسل و دریچه دیافراگم f/2.4 برای تشخیص عمق کارایی تشکیل شده است. البته که این سیستم با یک فلش LED برای جبران نوردهی در فضاهای کم نور همراهی شده و در بالا و مرکز نیز یک سنسور تشخیص اثرانگشت قرار داده شده است.

اطلاعات ارائه شده نشان از آن دارد که ریلمی برای ۳i از یک تراشه هلیو P60 مدیاتک برای پردازش اطلاعات استفاده کرده است که پردازنده ای هشت هسته ای محسوب می شود. گفتنی است که دستگاه مورد بحث در دو نسخه و با حافظه های رم ۳ گیگابایت و ۴ گیگابایت و همچنین فضای ذخیره سازی داخلی ۳۲ گیگابایت و ۶۴ گیگابایت تولید شده و روانه بازار می شود. البته که وجود درگاه کارت حافظه خارجی به شما این امکان را خواهد داد که فضای ذخیره سازی بیشتری برای اپلیکیشن ها و فایل های خود بهره مند شوید. به منظور تامین انرژی الکتریکی این گوشی هوشمند یک باتری با ظرفیت ۴۲۳۰ میلی آمپر ساعتی در درون آن جای گذاری شده که از فناوری شارژ سریع ۱۰ واتی نیز پشتیبانی می کند.

گفتنی است که Realme 3i به صورت پیشفرض به سیستم عامل اندروید پای ۹.۰ و رابط کاربری ColorOS 6 ریلمی مجهز گردیده و در رنگ های آبی، قرمز و مشکی به بازار عرضه خواهد شد. همچنین باید بدانید که نسخه ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی به میزان ۱۱۶ دلار قیمت گذاری شده و کاربران برای داشتن ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی باید ۱۴۵ دلار پرداخت کنند. البته که قیمت های اعلام شده برای منطقه خاص بوده و به زودی قیمت کشورهای دیگر نیز اعلام خواهد شد.


بیشتر بخوانید

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا