آموزش و ترفنداخبار

چگونه تماس بعضی از اشخاص را به پیغام صوتی منتقل کنیم؟

در لیست مخاطبان یکی دو نفر هستند که حوصله یا علاقه‌ی صحبت با آن‌ها را نداریم. راهِ معمول بلاک کردن تماس‌هایشان است اما این شخص ممکن است خویشاوند یا همکاری باشد که “بالاخره” یک زمانی بخواهیم با آنها صحبت کنیم و یا نیاز داشته باشیم بدون انجام این گفتگو از چیزی که می‌گویند باخبر شویم.
 
این آموزش کوتاه و واقعاً ساده، دقیقاً برای همین کار است. با این روش تماس‌های یک شخص/یا شخص‌های مشخص به گونه‌ای تنظیم می‌شود که مستقیما به پیام صوتی وصل شود.
 
وارد نرم‌افزار تماس‌گیر یا لیست مخاطبان شوید و شخص مربوطه را پیدا کنید. گزینه‌ای به نام “ویرایش” وجود دارد که احتمالا به شکل یک مداد یا چیزی شبیه به آن تصویر شده است، روی آن کلیک کنید.
 
voicemail-call-100660197-large
سپس بر روی گزینه‌ای که آیکونِ سه نقطه‌ای دارد کلیک کنید تا به منو دسترسی پیدا کنید. گزینه‌ای تحت عنوان “all calls to voicemail”  وجود دارد که به معنای “تمام تماس‌ها به پیغام صوتی” است. آن را کلیک کنید تا چکباکس کنارش تیک بخورد. این تنظیمات بعداً قابل تغییر هستند.
توجه داشته باشید که این قابلیت ممکن است در بعضی از نرم افزارها فعال نباشد. اما تا جایی که از نرم افزارهای خوب و معتبر استفاده می‌کنید، همه دارای چنین قابلیتی هستند.
منبع : PC World

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا