اخبار

تمامی گوشی های ۲۰۱۸ سامسونگ مجهز به اینفینیتی دیسپلی خواهند شد

سامسونگ برای عرضه گوشی های گلکسی S8 و S8 پلاس از صفحه نمایش های اینفینیتی دیسپلی استفاده کرد، همچنین برای گلکسی نوت ۸ نیز که همین چند روز پیش معرفی شد از این نوع نمایشگر استفاده کرده است. حال مشخص شده که این شرکت می خواهد تمامی گوشی های نسل جدید در سال جدید خود را به این نمایشگر مجهز کند.
در توییتر اعلام شده است که سامسونگ به طور قطع این سال را برای تمامی مدل های ۲۰۱۸ خود اجرا خواهد کرد. مدل ۲۰۱۷ گوشی‌های این خانواده در ماه ژانویه معرفی شد؛ به همین جهت، می‌توان انتظار داشت که سری ۲۰۱۸ گوشی‌های گلکسی ای سامسونگ با نمایشگر کشیده اینفینیتی دیسپلی عرضه شود.
در مدل های میان رده سامسونگ بیشترین کیفیت صفحه نمایش به فول اچ دی می رسد پس به همین جهت، جالب خواهد بود اگر شرکت سامسونگ در مدل ۲۰۱۸ این خانواده از گوشی‌های خود، رزولوشن صفحه‌‌نمایش را به کواد اچ‌دی ارتقاء دهد.
جالب است بدانید که گلکسی A سال ۲۰۱۸ با دارا بودن رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ نمی تواند از اینفینیتی دیسپلی استفاده کند پس درصورتی‌که شرکت سامسونگ به دنبال ارائه این سری با نمایشگر اینفینیتی دیسپلی باشد، باید رزولوشن فول اچ‌دی پلاس برای نمایشگر به ثبت می‌رسید.
با فرض صحت شایعات اخیر، آنچه می‌توان از سری گلکسی ای سامسونگ در سال ۲۰۱۸ انتظار داشت، نمایشگری با لبه‌های منحنی و حداقل حاشیه است. حذف حاشیه‌های اضافه مانند حاشیه پایین نمایشگر که برای جای‌گیری دکمه هوم در نظر گرفته شده و بخشی از حاشیه‌ی بالای صفحه‌نمایش، باعث خواهد شد نسبت ابعاد نمایشگر به بدنه در سری گلکسی ای در سال آینده افزایش پیدا کند.
در هر صورت باید انتظار داشته باشیم که در سال ۲۰۱۸ حدود ۹۰ درصد از گوشی های سامسونگ دارای لبه های خمیده باشند.
ازآنجایی‌که شایعات به‌صورت رسمی تأیید نشده است، چندان نباید به عرضه گوشی‌های گلکسی ای ۲۰۱۸ با طراحی بدون حاشیه و نمایشگر کشیده امیدوار باشید. هرچند زمان زیادی تا رونمایی از این سری باقی مانده است و به همین جهت، برای قضاوت مشخصات احتمالی مدل ۲۰۱۸ گوشی‌های گلکسی ای سامسونگ کمی زود به نظر می‌رسد.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا