اخبار

تمام آنچه از یک مرکز خدمات موبایل انتظار داریم

خدمات حرفه‌ای کاربلدها

 
گوشی‌های موبایل امروزه در سرتاسر کره زمین و هر گوشه‌ای استفاده می‌شوند. براساس آخرین آمار‌ها تعداد کاربران گوشی‌های موبایل تا دو سال آینده به ۵ میلیارد نفر می‌رسد. ارقامی خیره‌کننده که تا همین چند سال پیش به رویا و خیال نزدیک بود.
مانند اتومبیل‌‌ها که با گسترش خود مراکز تعمیر بسیاری را به وجود آورده‌اند، با رشد جالب توجه گوشی‌های موبایل هزاران مرکز خدمات و تعمیر گوشی‌های موبایل نیز تاسیس شد. گوشی‌هایی که با پیدا کردن پسوند هوشمند از دستگاهی نسبتا ساده به محصولی پیچیده با ویژگی‌ها و قابلیت‌های جذاب و کاربردی تبدیل شد.
در این میان نکته مهم نوع کیفیت مراکز خدمات است که می‌بایست مطابق با آخرین استانداردهای فنی باشد. به طور اساسی کاربران در مواقعی که گوشی‌ خود را برای تعمیر به جایی می‌سپارند انتظار دارند تا دستگاه در کم‌ترین زمان با هزینه‌ای معقول و قطعات اصلی تعمیر شود.
علاوه بر این مواردی همچون حفظ اطلاعات شخصی و خصوصی هم در زمره انتظارات کاربران گوشی‌های موبایل از یک مرکز خدمات موبایل است که انجام دادن آن تنها از عهده مراکز رسمی و حرفه‌ای خدمات موبایل برمی‌آید.
شمار زیاد مراکز تعمیر موبایل موجب شده تا پیدا کردن مراکز حرفه‌ای و مطمئن تعمیر گوشی برای کاربران به چالشی آزاردهنده تبدیل شود. گاه دیده شده برخی از افراد بدون آموزش‌های تخصصی اقدام به تعمیر گوشی‌ها می‌کنند که نه تنها موثر نیست بلکه ضررهای زیادی را به مشتریان می‌زنند.
 
تمام آنچه از یک مرکز خدمات موبایل انتظار داریم
 
در همین زمینه شرکت سامسونگ با راه‌اندازی مرکز تماس موبایل امکانی را فراهم کرده تا کاربران گوشی‌های موبایل در سریع‌ترین شکل ممکن از نزدیک‌ترین مراکز رسمی خدمات موبایل سامسونگ آگاهی پیدا کنند.
در مراکز رسمی خدمات سامسونگ متخصصان فنی و مجرب پس از گذراندن دوره‌های آموزشی مختلف به کار گرفته‌ می‌شوند تا حرفه‌ای‌ترین سطح خدمات به کاربران ارائه شود. در این مراکز همه امکانات به خدمت گرفته شده تا هر آنچه از یک مرکز خدمات موبایل حرفه‌ای و رسمی انتظار می‌رود، به وقوع بپیوندد.
در زمان شکسته شدن صفحه‌ نمایش گوشی یا مواردی این چنینی مهم‌ترین نگرانی کاربران را استفاده تعمیرکار از قطعات اصلی تشکیل می‌دهد. انتظار همه کاربران این است که در زمان تعویض قطعه، بهترین و عالی‌ترین‌ها برای جایگزینی قطعات گوشی استفاده شوند. نگرانی که با مراجعه به مراکز رسمی برندها مانند مراکز خدمات موبایل سامسونگ بصورتی مطمئن رفع می‌شود.
علاوه بر این سامسونگ با راه‌اندازی فروشگاه‌های ویژه خدمات موبایل مانند آنچه در مجتمع چارسو و بازار موبایل قرار گرفته سعی دارد تا نوع ویژه‌ای از خدمات مستقیم و ارتباط زنده را بین مشتریان و کارشناسان ایجاد کند. این خدمات در سایر شهرها هم در حال توسعه است. در این فروشگاه‌ها مراجعه‌کنندگان از طریق ارتباط رودرو با کارشناسان ویژه سامسونگ از نزدیک با مشکلات دستگاه خود آشنا می‌شوند و در صورتی که مشکل دستگاه سخت‌افزاری نباشد، کارشناس ویژه در کمتر از یک ساعت دستگاه را تعمیر می‌کند و در اختیار مشتری قرار می‌دهد.
 
تمام آنچه از یک مرکز خدمات موبایل انتظار داریم
 

خدمات از راه دور

یکی از مهم‌ترین موارد در موقع تعمیر گوشی‌ها، مقدار زمانی است که کاربران برای درست شدن دستگاه خود صرف می‌کنند. زمان با ارزشی که می‌تواند به کارهای دیگر تعلق بگیرد، به همین دلیل مرکز تماس موبایل سامسونگ سرویس جدیدی را با عنوان  «کنترل از راه دور» به وجود آورده است. کاربران گوشی‌های سامسونگ با استفاده از اپلیکیشن Smart Tutor و از طریق اینترنت در هر مکانی که هستند به کارشناسان مرکز تماس موبایل متصل می‌شوند و مشکلات فنی خود را از راه دور و بدون مراجعه به محل خاصی برطرف می‌کنند.
از جمله مزایای استفاده از سرویس Smart Tutor اطمینان از حفظ اطلاعات شخصی کاربران است. در این سرویس کاربران ضمن مشاهده عملکرد متخصصان فنی، می‌توانند اجازه دسترسی کارشناس را به برنامه‌های خصوصی گوشی خود مانند گالری یا نرم افزارهای ارتباطی و سایر اطلاعات شخصی ندهند.
مراکز خدمات سامسونگ با در اختیار داشتن مجموعه‌ای از کارشناسان و متخصصان مجرب و بهترین و مناسب‌ترین ابزارهای فنی تمامی آنچه یک کاربر  از مراکز خدمات موبایل انتظار دارد را برآورده کرده است.
برای پیدا کردن نزدیک‌ترین مرکز خدمات موبایل سامسونگ می‌توانید به سایت سامسونگ به نشانی http://www.samsung.com/iran/support/ مراجعه کنید یا با مرکز تماس موبایل این شرکت به شماره ۴۲۱۳۲-۰۲۱ تماس بگیرید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا