اخبار

تمجید رسانه های معتبر دنیا از گوشی هوآوی Mate 10 Pro

تمجید رسانه های معتبر دنیا از گوشی هوآوی Mate 10 Pro

به عنوان یکی از بهترین گوشی های سال

 
گوشی های عرضه شده در سری Mate 10 در بازارهای دنیا توسط هواوی توجه بسیاری از رسانه ها را به خود جلب کرده است. هم اکنون که سال ۲۰۱۷ به پایان می رسد و در حال ورود به سال جدید میلادی هستیم، بسیاری از رسانه ها گوشی های عرضه شده در سری HUAWEI Mate 10 را در مقایسه با سایر پرچم داران عرضه شده در بازارهای دنیا از سایر برندها مقایسه و آنها را ستوده است که در ادامه به برخی از آنها اشاره می کنیم.
رسانه TechRadar: گوشی هوآوی Mate 10 Pro، پادشاه باتری!
HUAWEI Mate 10 Pro در لیست پایان سال رسانه معتبر TechRadar به عنوان گوشی هوشمندی با باتری بی نظیر معرفی شده است. نویسنده این مقاله، اندرو ویلیام، با تمجید از باتری این گوشی آن را دارای بهترین نتایج بین سایر پرچم داران در برندهای دیگر دانسته است. او همچنین گفته است این گوشی تنها گوشی است که بین سایر رقبا در بازار می تواند واقعاً دو روز دوام باتری داشته باشد.
 
تمجید رسانه های معتبر دنیا از گوشی هوآوی Mate 10 Pro
 
رسانه Phoneworld: Huawei mate 10 Pro ، بهترین دوربین گوشی در سال ۲۰۱۷
این رسانه گوشی mate 10 Pro به عنوان اولین گوشی با ملاک کیفیت دوربین شناخته است. در این بررسی ۱۰ گوشی برتر که دوربین خوبی دارند معرفی شده است که Mate 10 Pro به عنوان اولین گوشی بین آنها شناخته شده است. بعد از گوشی mate 10 pro گوشی های نوت ۸ و ایفون ده به عنوان گوشی هایی با بهتری دوربین شناخته شده است.
 
تمجید رسانه های معتبر دنیا از گوشی هوآوی Mate 10 Pro
 
رسانه Digital Trends: باتری خوب در کنار سیستم شارژ سریع
رسانه Digital Trends از باتری خوب و سیستم شارژ سریع گوشی Huawei Mate 10 Pro تمجید کرده است و راه هایی را معرفی کرده است کاربران چگونه می توانند گوشی خود را تا یک هفته روشن نگاه دارند! در این مطلب اندی بوکسال با بر شمردن سیستم شارژ سریع، هوش مصنوعی در مدیریت انرژی و برنامه ها و همچنین رابط کاربری EMUI 8.0 به قدم های هوآوی در بهینه کردن و افزایش شارژدهی باتری این گوشی پرداخته است. نویسنده این مقاله در ارتباط با این گوشی گفته است Mate 10 Pro به قدری خوب است که وقتی شما آن را می گیرید می خواهید تا جایی که ممکن است با آن کار کنید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا