اخبار

تولید اولیه نوت ۸ به اندازه ۱۱ میلیون دستگاه خواهد بود

مدیران ارشد سامسونگ در نظر دارند که در اولین تولید انبوه گلکسی نوت ۸ ، تعداد ۱۱ میلیون دستگاه را به فروش برسانند. در این مساله سامسونگ اعلام کرد که:

در سال ۲۰۱۵ بیش از ۱۱ میلیون دستگاه گلکسی نوت ۵ به فروش رفت. ما تصور می‌کنیم که گلکسی نوت ۸ می‌تواند بیش از این میزان به فروش برود. البته این موضوع باید به‌صورت دقیق بررسی شود؛ چرا که ما در پی افزایش فروش گلکسی اس ۸ هستیم.

همچنین آن ها برای فروش ۴۸ میلیون دستگاه گلکسی S8 نیز اعلام آمادگی کرده اند که ۱۵ درصد از رقم فروش گلکسی S7 در سال گذشته بیشتر خواهد بود.
از طرفی سامسونگ دلیل عرضه نوت ۷ فن ادیشن را تنها و تنها اثبات این مساله اعلام کرد که به کاربران نشدان دهد تنها مشکل نوت ۷ باتری آن بوده است. آن ها با دفاع از کاهش ظرفیت باتری گلکسی نوت ۸ ، دلیل انتخاب چنین ظرفیتی را برای نسل جدید فبلت سامسونگ، به‌کارگیری تراشه‌ی ۱۰ نانومتری خوانده که به‌تنهایی میزان صرفه‌جویی در مصرف انرژی این گوشی را تا ۳۰ درصد افزایش داده است.
با توجه به اینکه چین یکی از مهم‌ترین بازارهای جهانی برای عرضه‌ی گوشی‌های هوشمند است، از این‌ رو کره‌ای‌ها در پی آن هستند تا بیکسبی یا همان دستیار صوتی هوشمند خود را با پشتیبانی از زبان چینی منتشر کنند. براساس اطلاعات ارائه شده توسط کُه، ۹۰ درصد از فرایند توسعه‌ی بیکسبی با پشتیبانی از زبان چینی کامل شده است و این دستیار صوتی به محض آماده شدن برای کاربران چینی منتشر خواهد شد.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا