اخبار

تولید محدود گلکسی S10 پلاس با رنگ نقره ای

قرار است که گوشی گلکسی S10 پلاس با رنگ بدنه نقره ای تولید شود. رنگ بدنه این گوشی خاص و چشمگیر است. البته سامسونگ تا بحال گوشی هایی با رنگ بدنه خاص را تولید کرده است. معرفی گوشی های المپیک و گلکس اس ۱۰ قرمز در گذشته از جمله کارهایی است که انجام شده است. این دو گوشی به صورت محدود تولید خواهند شد ولی در مقایسه با گوشی گلکسی اس ۱۰ به تعداد بیشتر تولید خواهند شد.

گوشی  Park Hang Seo جدیدترین محصول سامسونگ است که آن را معرفی کرد. نام این گوشی برگرفته شده از یک فوتبالیست ویتنامی است. این گوشی با قیمت ۱۰۳۰ دلار در تاریخ ۱۶ ژوئن به بازار عرضه خواهد شد. کیس جذابی دارد و یک کاور مخصوص و پاور بانک به خریدار عرضه خواهد شد. یک تم مخصوص با رابط کاربری one UI برای این گوشی مدنظر گرفته شده است.

هر دو نسخه با قطعات سخت افزار و نرم افزار یکسانی عرضه خواهد شد. رنگ بدنه نقره ای خواهد بود و البته یک رنگ گرادیانی است که از زوای متفاوت ظاهر مختلفی و جذابی را ایجاد می کند. گوشی گلکسی اس ۱۰ پلاس در کشور هنگ کنگ عرضه خواهد شد که چندان هم خاص نیست. این گوشی به همراه با گوشی های گلکسی S10 و  S10e در اوایل سال جاری معرفی شد. یک دوربین سلفی دوگانه در پنل پشتی به چشم می خورد.

سامسونگ دوست دارد که گوشی هایی با رنگ بدنه خاص را تولید و عرضه کند و تولید این گوشی نیز در این راستاست و امید است که بتواند کاربران بیشتری را جذب کند. تولید گوشی هایی با رنگ بدنه و تم های مخصوص باعث خواهد شد تا کاربران بیشتری این گوشی را خریداری کنند. سامسونگ همیشه تنوع ایجاد می کند و تنوع آفرینی باعث جذب کاربران بیشتری خواهد شد و در نهایت گوشی های بیشتری به فروش خواهند رسید.

مدیران سامسونگ گاهی اوقات با کارهای مختلف و متنوع باعث جذب مشتریان بیشتر شده و در نهایت گوشی های مختلف و متفاوتی را طراحی و تولید خواهند کرد تا بتوانند کاربران بیشتری را جذب کرده و تنوع آفرینی باعث خلق طرح هایی می شود که تا‌ آنزمان از دیده ها پنهان بوده و باعث طرح های زیبایی خواهد شد. طرح های مردانه و زنانه نیز دقیقا در جهت جذب کاربران بیشتر است تا بتوان مشتریان بیشتری را جذب کرد. ارائه طرهای متنوع و مختلف به جذب کاربران بیشتر کمک می کند. البته اگر کاربران خود طرح هایی را پیشنهاد دهند تاثیر بیشتری خواهد داشت و به فروش بیشتر گوشی ها منجر خواهد شد و سامسونگ باید به این راه حل هم فکر کند و از طرح ها و پیشنهادات کاربران خود استقبال کرده و به افزایش فروش گوشی های خود کمک کند تا در نهایت بتواند گوشی های بیشتری را در زمان کمتری به فروش برساند و درآمد و سود خوبی را کسب کند.

مشتری مداری و دریافت طرح ها و پیشنهادات کاربران و مشتریان در این زمینه خود می تواند موفقیت های بعدی را رقم بزند.


بیشتر بخوانید

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا