اخبار

توییتر می تواند در پیدا کردن تصاویر متحرک GIF به شما کمک کند

تصاویر متحرک GIF در شبکه جهانی اینترنت فراوان هستند، ولی پیدا کردن تصویر GIF  مورد نظر آن چنان آسان هم نیست.شاید برای شما پیش آمده است که برای یافتن تصاویر متحرک GIF وقتی را صرف کنید،پس از جستجوی بسیار به GIF های مورد علاقه خود می رسید،ولی فقدان یک سرویس مخصوص برای یافتن نتایج دلخواه در کمترین زمان ممکن حس می شود که شبکه اجتماعی توییتر یک راه حل مناسب برای آن پیشنهاد داده است.
اگر پیگیر اخبار گجت نیوز بوده باشید، سال قبل ما خبر در “امکان استفاده از تصاویر متحرک GIF در توییتر میسر شد” به شما گفتیم که توییتر شروع به پشتیبانی از عکسهای متحرک GIF گرفته است،هم اکنون شما می توانید در توییتر شاهد تصاویر GIF بیشتری نسبت به قبل باشید. شبکه اجتماعی مذکور یک موتور جستجوی جدید برای یافتن تصاویر متحرک GIF معرفی و راه اندازی کرده است، شما می توانید با استفاده از این موتور جستجو این تصاویر متحرک GIF را پیدا کنید و در توییت های یا پیامهای مستقیم خود قرار دهید.
توییتر در سال ۲۰۱۴ هم یک پشتیبانی مشابه برای GIF ها راه اندازی کرده بود، ولی کاربر مجبور بود برای یافتن این تصاویر به یک سایت دیگر برود و آنها را در توییتر آپلود کند.
حالا شما با استفاده از این سرویس جدید می توانید زمانی که در حال نوشتن یک توییت هستید،دکمه GIF را فشار دهید و از بین فهرستهای مختلف و جذاب، GIF های مد نظرتان را انتخاب کنید و یا با تایپ کردن قسمتی از نام GIF مورد نظر، زودتر به نتیجه دلخواه برسید..نکته ای هم که باید در این مورد به آن توجه شود این است که شما زمانی که  از یک GIF استفاده می کنید دیگر نمیتوانید از تصاویر عادی و غیر متحرک هم در همان پست استفاده کنید.
قابلیت جستجوی GIF هم در وب سایت توییتر و هم در اپلیکیشن ها توییتر در سیستم عاملهای اندروید و IOS قابل دسترسی است.در حال حاضر اگر شما نمی توانید این قابلیت را در حساب کاربری خود در توییتر ببینید، نیازی نیست بترسید، این قابلیت در طول هفته های آینده برای همه کاربران توییتر قابل دسترسی است.
موتورهای جستجوی قوی    Giphy و  Riffsy، سازنده های کلید واژه برای GIF ها، شرایطی را به وجود می آورند که به راحتی می توانید GIF های مناسب برای چیزی که می خواهید بگویید را پیدا کنید.
منبع:cnet

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا