اخبار

تکمیل گوشی Surface Phone مایکروسافت با رم ۸ گیگابایتی

دسامبر گذشته برای نخستین بار گفته شد تراشه Snapdragon 830 می‌تواند از رم ۸ گیگابایتی پشتیبانی کند و نکته جالب این است که مدیران مایکروسافت MSM 8998 را به عنوان یکی از تراشه‌های قابل پشتیبانی برای دستگاه‌های مبتنی بر ویندوز ۱۰ موبایلی معرفی کرده‌اند.

شرکت مایکروسافت طی چند ماه اخیر نتوانست انگیزه لازم را برای کاربران جهانی ایجاد کند تا پرچمداران خود یعنی Lumia 950 و Lumia 950 XL را به صورت گسترده به آنها بفروشد.
همین مسئله باعث شده است احتمال تولید گوشی هوشمند Surface Phone مبتنی بر تراشه Snapdragon 830 افزایش یابد و منابع آگاه بار دیگر اعلام کنند که این گوشی هوشمند در سه مدل مختلف در حال تکمیل است.
 
Surface Phone (2)
 
پیش‌بینی شده است گوشی هوشمند Surface Phone سال ۲۰۱۷ میلادی وارد بازار شود. یکی از این سه مدل برای کاربران عمومی طراحی شده است، مدل دیگر با امکانات پیشرفته برای علاقمندان به پرچمداران گوشی‌ها است و مدل سوم هم به صورت اختصاصی برای کاربران سازمانی عرضه می‌شود.
تراشه Snapdragon 830 می‌تواند از رم ۸ گیگابایتی پشتیبانی کند و به همین خاطر احتمال می‌رود مدل قوی گوشی هوشمند مایکروسافت رم ۸ گیگابایتی داشته باشد.
 
منبع : موبنا

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا