اخبار

تکنولوژی سنسور اثر انگشت زیر صفحه نمایش توسط میزو به ثبت رسید

میزو پتنت جدیدی به ثبت رسانده که نشان می دهد از این پس گوشی های پرچم دار این شرکت به سنسور اثر انگشت زیر صفحه نمایش مجهز خواهند شد.

بر خلاف اپل و سامسونگ که هرچند در سال گذشته میلادی تلاش های زیادی برای عرضه و ثبت اختراع سنسور اثر انگشت زیر صفحه نمایش کردند، شرکت هایی مثل ویوو و میزو در این زمینه پیشگام بوده اند. ویوو ایکس ۲۰ پلاس UD از جمله گوشی هایی است که سنسور اثر انگشت زیر صفحه نمایش مجهز خواهد بود. از طرفی میزو دست به ثبت پتنت جدیدی زده که سیستم سنسور اثر انگشت زیر صفحه نمایش را از این پس برای گوشی های پرچم دار خود به ثبت برساند.
به تازگی پتنت‌هایی مرتبط با اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر میزو در اداره مالکیت معنوی چین (SIPO) به ثبت رسیده است. همانطور که در تصاویر می بینید این شرکت به سختی پیگیر اجرا این طرح است و پتنت جدید خود را با جدیت هرچه تمام دنبال می کند تا بتواند جزو شرکت هایی باشد که دارای گوشی با سنسور اثر انگشت زیر صفحه نمایش است.
با توجه به اطلاعات منتشر شده، این اسکنر هم برای قفل‌گشایی گوشی و هم پرداخت‌های موبایلی مورد استفاده قرار خواهد گرفت. البته پتنت‌های اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر میزو در اواخر سال ۲۰۱۷ به ثبت رسیده، اما تنها چند روز از انتشار عمومی آن می‌گذرد. اسناد انتشار یافته نشان می‌دهند که این اسکنر می‌تواند در زیر کلید Super mBack که شاهد حضور آن در گوشی میزو ام ۶ اس بودیم، تعبیه شود.
حال باید منتظر بنشینیم و نگاهی به گوشی های معرفی شده جدید میزو در تابستان سال ۹۷ داشته باشیم. احتمالا میزو بازار گوشی های هوشمند را شوکه خواهد کرد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا