اخبار

جزئیات اولین بسته الحاقی Uncharted 4 مشخص شد

در جدیدترین برنامه زنده ناتی داگ، این استودیو خلاق رسما از اولین بسته الحاقی عنوان تحسین شده و محبوب Uncharted 4 پرده بر داشته و آن را به نام «گنجینه گمشده» (Lost Treasures) معرفی کرد. در کنار رونمایی از این بسته‌ الحاقی، ناتی داگ تایید کرد به‌روزرسان ۱٫۰۸ بازی سیستم رتبه بندی را به بازی اضافه خواهد کرد.اول از همه اینکه نقشه جدید موجود در اولین بسته الحاقی Uncharted 4 با نام Sunken Ruins شناخته می‌شود.
این نقشه مسلما برای افرادی که بخش داستانی بازی را تجربه کرده‌اند، آشنا خواهد بود. طبق گفته سازندگان، Sunken Ruins یکی از نقشه‌های کوچک و سریع بخش چندنفره بازی محسوب می‌شود. نقشه مذکور امروز منتشر خواهد شد و برای تمامی دارندگان بازی رایگان است.
در کنار این نقشه، امروز پوشش‌های جدیدی با طرح دزدان دریایی برای شخصیت‌های نیتن، النا، سالی، نادین، فلین و ادی منتشر خواهد شد. سلاح‌ها، تقویت کننده‌ها و حرکات جدید نیز از دیگر محتوای جدید بسته الحاقی Lost Treasures محسوب می‌شوند.
شایان ذکر است فردا یک نمایش زنده از بازی پخش خواهد شد که در آن تیم چندنفره بازی سیستم ربته بندی جدید Uncharted 4 را معرفی و بررسی خواهند کرد. در ادامه می‌توانید برنامه انتشار بسته‌های الحاقی بازی را تماشا کنید.
 

برنامه انتشار بسته‌های الحاقی Uncharted 4

Uncharted 4
Uncharted 4 در تاریخ ۱۰ ماه مه سال جاری به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن ۴ منتشر شده و موفق شد در هفته اول انتشار خود ۲٫۷ میلیون نسخه بفروشد.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا