اخبار

جزئیات بیشتری از گوشی Surface Phone فاش شد

گوشی Surface Phone در اوایل سال ۲۰۱۷ از راه خواهد رسید و به نظر می‌رسد که در سه نسخه‌ی مختلف از نظر مشخصات و ویژگی‌ها در اختیار کاربران قرار گیرد. به‌تازگی رندری از این گوشی نیز در فضای مجازی دیده شد.
پس از یک دوره سکوت طولانی، گوشی Surface Phone مجددا به آسیاب شایعات وارد شد. دیروز در فضای آنلاین گزارش مفصلی از مشخصات سه نسخه‌ی متفاوت از سرفیس فون مایکروسافت منتشر شد. بنابراین گزارش، همگی این مدل‌ها از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۳۰ کوالکام که هنوز عرضه نشده، قدرت خواهند گرفت. این پردازنده از قدرت بیشتر و استفاده‌ی کمتر از باتری بهینه سازی شده و انتظار می‌رود که در پایان سال جاری وارد بازار شود. مقدار رم بالایی خواهند داشت و از حافظه‌ی داخلی خوبی نیز بهره‌مند خواهند شد.
همانطور که گفته شد گوشی سرفیس فون در سه سطح مختلف از نظر مشخصات، ارائه خواهد شد و مسلما مشخصات بهتر، از قیمت بالاتری نیز برخوردار خواهد بود.
بر اساس اطلاعات منتشر شده، اولین نسخه از این دستگاه، ۳ گیگابایت رم داشته و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی آن به‌احتمال‌زیاد از طریق کارت میکرو اس دی قابل ارتقا خواهد بود. دومین نسخه که گوشی میان رده‌ی Surface Phone به‌حساب می‌آید، ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی خواهد داشت. مدلی از این گوشی که احتمالا مایکروسافت قصد دارد برای رقابت با گوشی بعدی سامسونگ گلکسی نوت، وارد بازار کند.
آخرین مدل از گوشی سرفیس فون با رم عظیم ۸ گیگابایتی و حافظه‌ی داخلی ۵۰۰ گیگابایتی همراه خواهد بود. انتظار می‌رود این مدل با پردازنده‌ی بسیار قدرتمندی نیز همراه باشد؛ اما تاکنون اطلاعات کمی در مورد آن منتشر شده است.
امروز رندر معما گونه‌ای از گوشی مایکروسافت سرفیس فون منتشر شد و این تصاویر از منبعی به اشتراک گذاشته شد که اخیرا تصاویر گوشی Lumia 850 را نیز منتشر کرده بود. هنوز مشخص نیست که این تصویر از خود مایکروسافت سرچشمه می‌گیرد یا طراحی یکی از هواداران این کمپانی است؛ اما هر دو احتمال ممکن است صحیح باشد.
در این تصویر گوشی به نمایش گذاشته شده که دارای یک پورت یو اس بی نوع C در پائین، یک جک هدفون در بالا و به همراه یک فلش دوگانه است. تصویر جدید درز شده همچنین نشان می‌دهد که ممکن است این گوشی برای بهره‌وری بیشتر با قابلیت پشتیبانی از صفحه کلید همراه باشد.
گوشی Surface Phone
گمانه‌زنی‌ها درباره‌ی گوشی جدید مایکروسافت گویای آن است که احتمالا این دستگاه در بهار ۲۰۱۷ وارد بازار خواهد شد. این اطلاعات هنوز در حد و اندازه‌های شایعه است پس لطفا با کمی چاشنی نمک آن را بخوانید.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا