اخبار

جزیره هوشمند ایرانسل برای مشترکان دائمی هم ارائه خواهد شد

ایرانسل همیشه ارائه کننده خدمات ویژه و جدید در صنعت موبایل بوده است این بار طرح تخفیفی جزیره ایرانسل برای مشترکان دائمی انجام خواهد شد.
راه جزیره هوشمند برای مشترکان دائمی ایرانسل نیز گشوده شد
استفاده از طرح تخفیف «جزیره هوشمند» برای مشترکان سیم‌کارت‌های دائمی ایرانسل (آی‌سیم) نیز امکان‌پذیر شد.
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، مشترکان سیم‌کارت‌های دائمی این اپراتور می‌توانند با عضویت در طرح جزیره هوشمند، تا ۸۰ درصد تخفیف ویژه را در مکالمه‌های درون شبکه تجربه کنند.
این تخفیف هوشمند بر اساس زمان و مکان‌های مختلف تغییر می‌کند و مشترکان ایرانسل می‌توانند برای عضویت رایگان در آن، عدد یک را به شماره پیامک ۱۳۵ بفرستند و یا کد دستوری *۱۳۵*۱# (ستاره ۱۳۵ ستاره ۱ مربع) را شماره‌گیری کنند.
بر اساس این گزارش، استفاده از جزیره هوشمند تنها در صورتی امکان‌پذیر است که مشترک عضو طرح پایه ثانیه‌ای باشد. همچنین در صورت عضویت در هر طرح تعرفه‌ای دیگر، امکان فعال‌سازی جزیره هوشمند وجود نخواهد داشت.
همچنین در صورتی که مشترک سیستم پخش سلولی (Cell Broadcast) را فعال کرده باشد، میزان تخفیف طی ساعات و مکان‌های مختلف به صورت خودکار روی نمایشگر گوشی وی نشان داده می‌شود.
استفاده از طرح جزیره هوشمند، تاکنون تنها برای مشترکان اعتباری قابل استفاده بود ولی از این پس برای مشترکان دائمی نیز در دسترس است.
علاقه‌مندان به خرید سیم‌کارت‌های ایرانسل می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر و خرید آنلاین سیم‌کارت، به نشانی sim.irancell.ir مراجعه کنند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا