اخبار

جزییات دقیق گلکسی نوت ۸ رونمایی شد

تا پایان سال میلادی تنها ۳ گوشی استثنایی به نمایش عمومی خواهند رسید که بهترین آن ها گلکسی نوت ۸ خواهد بود. از همین رو اطلاعات دقیق این گوشی را که در GFXBench مشخص شده برای شما به نمایش گذاشتیم.
پیش از این هم اطلاعات زیادی در مورد گلکسی نوت ۸ به بیرون درز کرده بود؛ تنها کار جدیدی که برای رونمایی از گوشی باقیمانده نشان دادن ظاهر گوشی و کارایی آن درون دست است. روز گذشته پایگاه داده‌ی نرم‌افزار GFXBench، اطلاعات کامل گلکسی نوت ۸ را مشخص کرد. البته این گوشی هم مثل سایر پرچم‌داران سامسونگ در دو مدل با تراشه‌ی ساخت شرکت کوالکام و تراشه‌ی ساخت سامسونگ عرضه خواهد شد؛ اطلاعاتی که در GFXBench وجود دارد، مربوط به نسخه‌ی اکسینوس این گوشی است.
نوت 8این گوشی دارای اندروید نوقا ۷٫۱٫۱ در نسخه پایه است اما تا زمان عرضه به طور حتم این نسخه به اندروید ۸ تبدیل خواهد شد. نوت ۸ از نمایشگری ۶.۴ اینچی با دقت ۲۹۶۰×۱۴۴۰ پیکسل استفاده می‌کند. این نمایشگر هم مثل نمایشگر گلکسی اس ۸، از دو طرف خمیده است و با فناوری سوپر امولد ساخته شده است. تراشه‌ی اکسینوس نوت ۸، احتمالا همان نمونه‌ی ۸ هسته‌ای استفاده‌شده در گلکسی اس ۸ خواهد بود. این گوشی ۶ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی دارد که حدود ۵۳ گیگابایت آن در اختیار کاربر خواهد بود.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا