اخبار

جزییات موتو X4 رونمایی شد

سرانجام موتو X4 در FCC به تاییدیه امریکا رسید. این دستگاه نزدیک به رونمایی است و جزییات آن نیز به تازگی مشخص شده است.
این گوشی مجهز به یک نمایشگر امولد با ابعاد ۵.۲ اینچ و وضوح تصویر فول اچ‌دی است که توسط گوریلا گلس ۳ محافظت می‌شود. موتو X4 از یک چیپ‌ست اسنپدراگون ۶۳۰ بهره می‌برد که شامل یک پردازنده‌ی هشت هسته‌ای و واحد پردازش گرافیکی آدرنو ۵۰۸ است؛ علاوه بر این، حافظه‌ی داخلی آن ۶۴ گیگابایت است و از حافظه‌ی رم ۴ گیگابایت از نوع LPDD4X بهره می‌برد. درگاه کارت حافظه‌ی این گوشی قابلیت پشتیبانی از حافظه‌ی میکرو اس‌دی تا ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت دارد.
این گوشی استثنایی جدید شرکت موتورولا دارای دوربین دوگانه ۱۲ مگاپیکسلی است که یکی از لنز های آن مونوکروم و دیگری چند رنگ است. این قابلیت، به هر دو دوربین امکان می‌دهد تا در شرایط کم‌نور، تصاویر باکیفیت ثبت کنند. موتورولا همچنین در قسمت جلوی این گوشی از یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی با زاویه‌ی عریض استفاده کرده است. ظرفیت باتری موتو X4 تا  ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت است و به همراه قابلیت شارژ توربوی ۲۵ واتی عرضه می‌شود. این گوشی در رنگ‌های آبی استرلینگ، طلایی و مشکی قابل سفارش خواهد بود و با برچسب قیمت ۳۵۰ یورو (۴۱۳ دلار) به فروش خواهد رسید.
باید تا رونمایی از این گوشی تا تاریخ ۹ شهریور ماه منتظر بمانیم. هرچند که رویداد خاصی برای شرکت موتورولا در نظر گرفته نشده است و تنها رویداد مهم مربوط به شرکت لنوو در تاریخ ۹ شهریور است که باید منتظر آن رویداد برای معرفی این گوشی بمانیم.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا