اخبارلوازم خانگی

جشنواره زمستانه لوازم خانگی سامسونگ بهترین فرصت برای خرید جهیزیه

جشنواره زمستانه لوازم خانگی سامسونگ بهترین فرصت برای خرید جهیزیه

نکاتی که باید برای خرید لوازم خانگی در نظر گرفت

جشنواره زمستانه لوازم خانگی سامسونگ

 

خرید جهیزیه از قدیمی‌ترین سنت‌های ازدواج است. قدیم رسم بر این بود که وقتی دو جوان می‌خواستند زندگی خود را آغاز کنند، با کمک خانواده‌ها لوازم اولیه زندگی را تهیه می‌کردند. این رسم قدیمی هنوز هم پابرجاست، اما میزان لوازمی که خریداری می‌شود، بیشتر شده است. تهیه جهیزیه این روزها شاید پرخرج‌ترین، پرزحمت‌ترین و زمان‌برترین بخش تدارکات عروسی شده است. فهرست اقلامی که باید تهیه شوند بلندبالاست و خرید آنها وقت زیادی می‌گیرد. سامسونگ در جشنواره زمستانه سال ۹۵ خود فرصتی فراهم کرده است تا زوج‌های جوان محصولاتی باکیفیت و شیک، اما با هزینه کمتر، برای منازل خود تهیه کنند. در جشنواره زمستانه سامسونگ، که از ۱۶ دی‌ماه شروع شده، یخچال‌های ساید‌بای‌ساید، یخچال بالا فریزر، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی و مایکروفرهای سامسونگ با هدیه نقدی هنگام خرید، از یک تا ۴۰ میلیون ریال، گزینه‌های بسیار مناسبی برای خرید جهیزیه به شمار می‌روند. پیشنهاد ما این است که برای خرید جهیزیه نکات طلایی زیر را از یاد نبرید.

 

  1. ضربتی خرید نکنید، بلندمدت فکر کنید

با توجه به اینکه عمر مفید لوازم خانگی برقی بالای ۱۰ سال است، هنگام خرید جوانب مختلف را بسنجید و بلندمدت فکر کنید. اگر قصد دارید لوازم خانگی بخرید، بهتر است برای آن یک لیست تهیه و به این موارد دقت کنید: میزان مصرف انرژی، خدمات پس از فروش، امکانات محصول، قیمت، حجم محصول و فضای مورد نیاز، طراحی و متناسب بودن با سلیقه خودتان و چیدمان منزل و موارد دیگر. خوشبختانه با بودن اینترنت دسترسی به اطلاعات آسان است و با کمی مطالعه و جست‌وجو می‌توانید اطلاعات خوبی به دست آورید. همچنین می‌توانید امکانات برندهای مختلف را با یکدیگر مقایسه کنید تا انتخاب بهینه‌ای داشته باشید. پس از تهیه لیست، خرید را در زمان جشنواره‌های خرید انجام دهید تا بتوانید از تخفیف‌ها و هدایا بابت تضمین بهترین قیمت استفاده کنید.
 

  1. اندازه‌ها مهم هستند

شاید نکته پیش پا افتاده‌ای باشد، اما خیلی وقت‌ها پیش می‌آید که هنگام خرید کردن به طور دقیق به اندازه‌ها توجه نمی‌شود و بعد از ارسال محصول به منزل، خریدار متوجه می‌شود فضای مناسبی برای قرار دادن محصول در اختیار ندارد. برای انتخاب بر اساس اندازه‌ها می‌توانید از راهنماهای فروشگاه هم کمک بگیرید تا مدل‌های مناسب را پیشنهاد دهند.
 

  1. گارانتی و خدمات پس از فروش را فراموش نکنید

محصولی که می‌خرید می‌تواند بیش از ۱۰ سال به شما خدمت کند. پس اهمیت گارانتی و خدمات پس از فروش را دست‌کم نگیرید. محصولی بخرید که نمایندگی معتبر و خدمات پس از فروش قابل اطمینان دارد و هرگز خدمات پس از فروش را فدای قیمت کمتر کالای بدون گارانتی نکنید. محصولات سامسونگ با کمپرسور اینورتر هوشمند گزینه‌ای مناسب محسوب می‌شوند؛ این کمپرسورها ۱۲۳ ماه ضمانت دارند، پس تا بیش از ۱۰ سال نگران خرابی آنها نخواهید بود.
 

  1. یخچال مناسب کدام است

در انتخاب یخچال برای یک زوج جوان مواردی چون ظرفیت نگهداری، قابلیت حفظ تازگی مواد غذایی، توان خنک‌کنندگی و عدم تداخل بو بسیار مهم هستند. در جشنواره زمستانه سامسونگ بیش از ۱۰ مدل از یخچال‌های ساید‌بای‌ساید و یخچال‌ و فریزرهای سامسونگ عرضه می‌شود که بیشترین هدیه نقدی در این جشنواره مهم را شامل می‌شوند. توصیه ما به شما مدل‌های زیر، با در نظر گرفتن سلیقه و فضای در دسترس‌تان، است. این مدل‌ها با داشتن خنک‌کنندگی دوگانه یا سه‌گانه، کمپرسور اینورتر هوشمند، آبریز و یخ‌ساز جزو برترین‌های بازار هستند:

  • اگر به دنبال یک ابریخچال هستید، یخچال سایدبای‌ساید «هرمس» سامسونگ، یکی از جادارترین یخچال‌های روز بازار است که با مجهز بودن به سیستم خنک‌کنندگی سه‌گانه، خوراکی‌ها و مواد غذایی را در بهینه‌ترین حالت ممکن نگهداری می‌کند. این محصول با داشتن محفظه سینی استیل جهت انتقال به فر و حالت سرآشپز (Chef Mode) بابت حفظ طعم اصلی غذاها، یک دستیار حرفه‌ای برای آشپزی به شمار می‌رود. یخچال‌های سایدبای‌ساید هرمس با بدنه‌ تمام‌فلزی و ضدلک خود قابلیت تغییر یخچال به فریزر و بالعکس را دارند. این دستیار سرآشپز را می‌توانید با ۴۰ میلیون ریال تخفیف در جشنواره زمستانه بخرید.
  • اگر فضای بزرگی در اختیار دارید، در کنار هرمس سه مدل دیگر از جدیدترین یخچال‌های ساید‌بای‌ساید سامسونگ نیز در جشنواره زمستانه موجود است. یخچال «رومانو»، که از خنک‌کنندگی سه‌گانه بهره‌ می‌برد و دارای ظرفیت بالا و مدرن‌ترین تکنولوژی‌های روز دنیاست، با داشتن چهار در مجزا، نگهدارنده قدرتمند غذاها و خوراکی‌ها با همان طعم و مزه اصلی آنهاست. همچنین یخچال‌های FRENCH 4 و FRENCH 5 با طراحی لوکس و منحصربه‌فرد خود، دو مدل از ساید‌بای‌سایدهای در فرانسوی (french door) سامسونگ هستند که به همراه رومانو با تخفیف یک میلیون تومانی پیشنهاد شده‌اند.
  • اگر فضای متوسطی در اختیار دارید، مدل‌های سایدبای‌ساید را در نظر بگیرید. ایجاد نظم و ترتیب در چینش مواد غذایی، دسترسی راحت و سریع به خوراکی‌ها و در نتیجه کاهش اتلاف انرژی وجه متمایز یخچال‌های سایدبای‌ساید FSR سامسونگ است، دستگاه‌هایی که با داشتن در شوکیس (ShowCase) و شش محفظه مجزا در هر در، برای قرار دادن محصولات پرکاربرد، هوشمندی و دسترسی راحت را به آشپزخانه‌ها آورده است. طیف مدل‌های متنوع سایدبای‌سایدهای سامسونگ به اینجا ختم نمی‌شود و دو مدل دیگر از این محصولات به نام‌های Rosso 2 و Polaris نیز در جشنواره ارائه شده‌اند.
  • در نهایت اگر فضای کوچک‌تری دارید، یخچال‌های بالا فریزر سامسونگ گزینه بسیار مناسبی هستند. این مدل‌ها با داشتن سیستم خنک‌کنندگی دوگانه تازگی مواد غذایی را تا دو برابر یخچال‌های متداول حفظ می‌کنند. تبدیل هوشمند این اجازه را می‌دهد که به فراخور نیاز از فریزر یا یخچال به صورت جداگانه استفاده شود یا حتی فریزر تبدیل به یخچال شود. این یخچال‌ها در سه مدل RT 860، RT 840 و RT 820 شامل هدیه نقدی جشنواره زمستانه سامسونگ هستند.

 

  1. یک لباسشویی برای تمام فصول

ماشین لباسشویی باید هماهنگ با سبک زندگی باشد. برای خرید ماشین لباسشویی، انتخاب‌ها بسته به تعداد اعضای خانواده، محل قرارگیری ماشین لباسشویی، و حتی شهری که در آن زندگی می‌کنید، می‌تواند متفاوت باشد. گروه اول لکه‌زدایی برایشان مهم است و گروه دوم بی‌صدا بودن و امکانات ماشین لباسشویی و گروه سوم هم هر دو! اگر جز گروه سوم هستید و به دنبال یک ماشین لباسشویی با ظرفیت بالا و امکانات منحصر به فرد می‌گردید، پیشنهاد ما مدل H147 از سری لباسشویی‌های «ادواش» سامسونگ است.
این ماشین لباسشویی با ظرفیت ۱۲ کیلوگرم و مجهز بودن به دو فناوری اکوبابل و لکه‌زدایی (Bubble Soak) یک ماشین لباسشویی تمام‌عیار و حرفه‌ای برای شست‌وشوی بی‌عیب‌ و نقص لباس‌هاست. در کنار این دو ویژگی می‌توان به حسگرهای لرزشی سه‌بعدی اشاره کرد که با متعادل نگه داشتن دیگ مانع تولید سر و صدا و لرزش دستگاه می‌شوند، موضوعی که موجب شده میزان صدای H147 کمتر از ۵۰ دسیبل باشد.

  1. خدمات سرآشپز

اینکه شما به برنامه‌های آشپزی علاقه دارید و آنها را دنبال می‌کنید برای اینکه سرآشپز خلاق و ماهری باشید کافی نیست. داشتن مواد اولیه و وسایل لازم از جمله مایکروفر می‌تواند به شما برای نزدیک شدن به شخصیت ایده‌آل‌تان کمک کند. برای انتخاب یک مایکروفر خوب باید به مواردی از جمله زمان پخت، نحوه پخت و حفظ ارزش ماده غذایی توجه کرد. همچنین مواردی مانند اندازه سینی گردان مایکروفر، طبق نیاز و مصرف شما، می‌تواند قابل توجه باشد. مایکروفرهای خانواده سامی با سه مدل از جدیدترین مدل‌هایش به نام‌های SAMI 6، SAMI 12 و SAMI 14 در جشنواره تخفیف‌های زمستانه عرضه شده‌اند. این مایکروفرها با دارا بودن تکنولوژی ™HotBlast برای دمیدن هوای داغ به همه قسمت‌های ماده غذایی، ضمن حفظ ارزش غذایی، آن را کاملاً برشته و خوش‌طعم می‌کنند. علاوه بر این، تکنولوژی ™SlimFry در این مدل‌ها، سبب استفاده از کمترین میزان روغن برای سرخ کردن غذا می‌شود و تجربه پخت یک غذای برشته، خوش‌طعم و سالم را به ارمغان می‌آورد.
 

  1. تحولی در شستن ظرف‌ها

البته که بعد از هر آشپزی شستن ظرف‌ها، مساله‌ای انکارناپذیر است. برای حل کردن این مساله هم می‌توانید به ماشین ظرفشویی D162، که از فناوری منحصربه‌فرد و یکتا Water Wall (پاشش دیواری از آب) برای شست‌وشوی کم‌مصرف و کامل ظرف‌ها بهره‌ می‌برد و تخفیف خوبی در این جشنواره دارد، فکر کنید.
یکی از مشکلات عمده ماشین‌های ظرف‌شویی دورانی (تمامی ماشین‌های ظرفشویی در بازار) این است که ظروفی که در چهارگوشه آن قرار گرفته‌اند، به طور کامل شسته نمی‌شوند. اما حالا با تکنولوژی جدید سامسونگ و استفاده از بازوی شوینده خطی، این مشکل رفع شده است. این بازو به شکل خطی عقب و جلو می‌رود و آب را با فشار قوی به سمت ظروف می‌پاشد. این شکل از حرکت باعث می‌شود تمام فضای داخل دستگاه تحت پوشش قرار بگیرد و هیچ نقطه‌ کوری باقی نماند. به این ترتیب ظرف‌هایی که در چهار گوشه قرار دارند نیز به طور کامل شسته می‌شوند.
جشنواره فروش زمستانه لوازم خانگی سامسونگ از ۱۶ دی‌ماه شروع شده است و تنها برای مدت محدودی ادامه خواهد داشت. پس بهتر است تا فرصت‌تان تمام نشده، برای دریافت اطلاعات بیشتر از مدل‌ها و مشخصات محصولات حاضر در جشنواره، به سایت www.samservice.com مراجعه کنید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا