اخبارلوازم خانگی

جشنواره نوروزی سامسونگ، با خرید تلویزیون، ساندبار هدیه بگیرید

جشنواره نوروزی سامسونگ آغاز شد

با خرید تلویزیون، ساندبار هدیه بگیرید

 

جشنواره نوروزی سامسونگ

 
با نزدیک شدن به روزهای واپسین سال، علاوه بر غبارروبی از خانه‌ها و نو نمودن جلوه منازل، اتفاق دیگری نیز رخ می‌دهد و آن هم تب و تاب خرید اقلام جدید برای منزل است. در این راستا شرکت‌های مختلف جشنواره‌های فروش فوق‌العاده خود برای ایام آخر سال را آغاز کرده‌اند و قیمت‌هایی عجیب و شگفت‌انگیز نیز در این میان به چشم می‌خورد. یکی از این جشنواره‌ها که نظر بسیاری را به خود جلب می‌کند، جشنواره صوتی و تصویری شرکت سامسونگ است. این شرکت امسال نیز سورپرایز جدیدی برای مصرف‌کنندگان ارائه کرده و به ازای خرید یک دستگاه تلویزیون یک دستگاه ساندبار که نسل جدید سینمای خانگی است، به مشتریان هدیه می‌دهد.
با نگاهی به مدل‌ها و سایزهای تلویزیون موجود در این جشنواره، به راحتی می‌توان مشاهده کرد که چیدمان جشنواره به شکلی متنوع و جهت برآورده کردن خواسته تمامی اقشار و گروه‌های سنی جامعه در نظر گرفته شده است. از تلویزیون‌های تمام اچ‌دی (FHD) با سایز ۴۹ اینچ تا تلویزیون‌های نسل جدید ۸۸ اینچی کوانتوم دات SUHD، همه و همه در لیست این جشنواره جای دارند. در لیست این جشنواره تلویزیون‌‌هایی با کیفیت تصویر FHD،UHD  و SUHD دیده می‌شود و انواع مختلف صفحه نمایش که شامل دو نوع محنی (Curved) و تخت است، نیز ارائه شده است. این نکته که امسال سامسونگ با ارائه جشنواره زمستانه، دست به کاری کم‌نظیر زده است را می‌توان از ارزش هدیه‌های موجود در جشنواره به سادگی دریافت. برای مثال سینمای خانگی هدیه‌ای که برای تلویزیون ۸۸ اینچ SUHD سامسونگ در نظر گرفته شده است، ارزشی بالغ بر ۶ میلیون تومان دارد. این میزان تخفیف و هدیه برای خرید یک تلویزیون در نوع خود کم‌نظیر است.
از ویژگی‌های منحصربه‌فرد جشنواره صوتی و تصویری امسال سامسونگ می‌توان به ارزش بالای هدایا، تنوع سایز و مدل تلویزیون‌ها و تنوع در شکل هدیه اشاره کرد. امسال شرکت سامسونگ علاوه بر ارائه هدایای ارزشمند، انواع مختلفی از هدایا را ارائه کرده است که با این وجود مشتری با اشکال مختلفی از هدیه و تخفیف روبرو است، برخی مدل‌هادارای تخفیف نقدی هستند، برخی دارای هدیه ساندبار و برخی دارای هدیه سینمای خانگی هستند. لازم به ذکر است، ارزش ساندبارهای اهدایی در این جشنواره حداقل حدود یک میلیون تومان و در برخی مدل‌ها به حدود سه میلیون تومان نیز می‌رسد.
در این جشنواره ۱۹ تلویزیون به چشم می‌خورد که از این میان ۴ تلویزیون FHD، ۸ مدل تلویزیون UHD یا ۴K و ۷ مدل نیز تلویزیون SUHD هستند. همچنین از لحاظ شکل صفحه نمایش ۱۰ تلویزیون دارای صفحه نمایش منحنی(Curved)  هستند و ۹ تلویزیون دیگر صفحه نمایش تخت دارند.
 
 
سامسونگ این جشنواره را از اواخر دی ماه سال جاری آغاز کرده است و طبق اعلام این شرکت برای مدت محدود ادامه خواهد داشت. شاید در چند سال اخیر بتوان این شرایط خرید تلویزیون را یکی از بهترین فرصت‌ها برای خرید تلویزیون با قیمت و مدل مناسب دانست.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا