اخبار

جعبه گشایی T-Mobile از گلکسی اس ۹ بر روی ماه

جعبه گشایی T-Mobile از گلکسی اس ۹ بر روی ماه

شرکت T-Mobile  در اقدامی شگفت‌انگیز برای باز کردن جعبه گلکسی اس ۹ بر روی سطح ماه اقدام کرده است. البته این امر در حقیقت و در واقعیت روی ماه اتفاق نیفتاده است و این شرکت  توانسته است تا با استفاده از جلوه‌های بصری، جعبه گشایی را در محیطی به این شکل شبیه‌سازی کند.
شرکت T-Mobile یکی از شرکای تجاری سامسونگ در عرضه گلکسی اس ۹ است و قرار است تا یکی از سریع‌ترین نسخه‌های ارتباط اینترنت همراه را برای کاربران این دستگاه ارائه کند.
شایان‌ذکر است که گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس که از دیشب رونمایی شده‌اند، توانسته‌اند تا بازار جهانی را به تسخیر خود دربیاورند و حتی پیش از عرضه نیز حجم بی‌سابقه‌ای از استقبال از این دستگاه در شبکه‌ اینترنت و وب‌سایت‌های خبری به راه افتاده است. هنوز آمار مربوط به‌پیش فروش این دستگاه در طول ۲ ساعت گذشته منتشر نشده است ولی به نظر می‌رسد که شاهد رکوردی جدید برای شرکت سامسونگ خواهیم بود.
از دیگر سو شرکت‌های مختلف اقدام به معرفی این دستگاه به‌صورت رسمی کرده و عکس‌ها و فیلم‌های آن را با سایر محصولات مقایسه کرده‌اند. چنین حجمی از توجه رسانه‌ای حتی برای معرفی آیفون ۱۰ اپل نیز به چشم نمی‌خورد و در صورتی که این روند ادامه داشته باشد می‌توان حتی شاهد شکسته شدن رکوردهای جهانی توسط سامسونگ بود.
تغییرات اعمال شده بر روی گلکسی اس ۹ موجب شده است که سامسونگ نه‌تنها دستگاه خود را نسبت به نسل‌های قبل قوی‌تر سازد بلکه ایرادهای نسخه‌های قبلی را نیز به‌صورت کامل رفع کرده است تا کاربران خود را در بازار مصرف پرتلاطم امروزی راضی نگاه دارد.
در این میان شرکت T-Mobile نیز قول عرضه اینترنت LTE از نوع گیگابیتی بر روی گلکسی اس ۹ داده است که می‌تواند برای خریداران این محصول،  بسیار هیجان‌انگیز باشد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا