اخبار

حافظه های میکرو اس دی جدید به بازار می آیند.منتظر یک تغییر بزرگ باشید

میکرو اس دی جدید
حافظه داخلی گوشی‌های هوشمند بسیار سریع پر می شوند،هرچه که حافظه شان هم بیشتر می شود برنامه های سنگینتر و بزرگتر به بازار می آید.در این مورد انتخاب گوشی هایی که از میکرو اس دی جدید و پر حجم تر پشتیبانی می کنند بسیار مناسب است. اخیرا اعلام شد که حافظه های میکرو اس دی جدید برای اجرای برنامه های بزرگتر و سنگین تر به بازار می آید
از زمان انتشار اندروید ۶٫۰ مارشملو در سال ۲۰۱۵، دستگاه‌های اندرویدی به قابلیتی محهز شده‌اند که در اصل به کاربران اجازه می‌دهد که حافظه های داخلی و خارجی را روی هم استفاده کنند و از آن حافظه به صورت جداگانه و یکجا استفاده کنند.
کارت های  SD 5.1 می توانند گزینه ای مناسب برای رسیدن به این اهداف باشد. هرچند که برای این کارت حافظه برای گوشی هایی کاربرد دارد که از خاصیت نامبرده فوق بهره می برند.
کارت‌هایی که دارای نشان A1 ، اگر شما این نماد را روی کارت‌های حافظه میکرو اس دی مشاهده کردید، یعنی این که بیش از استاندارهای تعیین شده عمل می‌کند که شامل سرعت خواندن ۱۵۰۰psو سرعت نوشتن ۵۰۰ps  و عملکرد متوالی آن ۱۰ مگابایت بر هر ثانیه است.
علاوه بر نماد A1 روی کارت‌های حافظه میکرو اس دی، نماد مشخص شده در گوشی یا تبلت‌ها نشان داده می‌شوند. در زمان خرید به عنوان یک مصرف کننده مطمئن باشید که دستگاه و کارت حافظه به اندازه کافی از درجه بالای عملکرد برخوردار هستند. به هر حال کنترل حافظه خارجی در زمانی که به عنوان حافظه داخلی استفاده می‌شود، بسیار مهم است.
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا