اخبار

حالت پرتره فوکوس در نسخه جدید اینستاگرام اضافه شد

اینستاگرام سرانجام نسخه جدیدی از برنامه خود را در اختیار کاربران قرار داد. حالت عکاسی پرتره فوکوس در نسخه جدید اینستاگرام اضافه شده که به صورت نرم افزاری به عکس های پرتره حالت و افکت فوکوس یا محو شدن اطراف را اضافه می کند.
پس از گزینه های دیگر عکاسی در نسخه جدید اینستاگرام مثل سوپرزوم، اسلومو و بومرنگ، حالت عکاسی پرتره فوکوس نیز به این برنامه اضافه شد. شما ی توانید از این پس با این برنامه یک حالت فوکوس بسیار عالی نرم افزاری به صورت فیلتر روی تصاویر پرتره خود ایجاد کنید. این گزینه به شکل یک گزینه مجزا به صفحه ساخت استوری‌ها اضافه شده که با چند سوایپ می‌توانید به آن دسترسی داشته باشید.
البته هنوز این آپدیت برای گوشی های آیفون ارسال نشده است. مطابق پست وبلاگ اینستاگرام، فقط کاربران آیفون‌ SE و مدل‌های جدیدتر از ۶S می‌توانند از این حالت عکاسی استفاده کنند. با این وجود احتمال دارد که در آینده امکان استفاده از فوکوس برای طیف گسترده‌تری از دیوایس ها فراهم شود.
اما اینستاگرام برای کاربران آی او اس استیکر منشن را نیز فعال خواهد کرد. برای مشاهده استیکر مخصوص منشن لازم است که حتما نسخه ۳۹ اپلیکیشن را در آیفون یا آیپدتان نصب کرده باشید.
از طریق لینک های اپ‌استور یا گوگل‌پلی می توانید نسخه جدید برنامه اینستاگرام را نصب کنید.
 


بیشتر بخوانید:

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا