اخبار

حجوم اندروید نوقا به گوشی های سونی اکسپریا X از همین امروز در سراسر دنیا

سونی اکسپریا X
شرکت سونی اولین گوشی خود را که با سیستم عامل جدید اندروید نوقا ۷ به بازار عرضه می کند.اولین سری این گوشی ها با اندروید نوقا سونی اکسپریا X خواهد بود.

در ابتدای این ماه سونی ورژن بتای اندروید نسخه جدید را برای کاربران سونی اکسپریا X ارائه کرد تا بتوانند باگ های آن را گزارش دهند و پس از گذشت یک ماه ،حال می خواهد ورژن اصلی اندروید نوقا ۷ را به گوشی های سونی اکسپریا X خود راه اندازی کند.

بسیاری از قابلیت های جدید در این گوشی ها اضافه می شود که در اندروید ۶ وجود نداشت.از جمله ای تغییرات جدید می توان به قدرت جداسازی صفحات برای هر برنامه به صورت مجزا،قابلیت های جدید در برنامه دوربین viewfinder سونی،ارتقاء حساسیت صفحه لمسی،حذف باگ چرخش اتوماتیک صفحه و همچنین ارتقاء حالت Stamina برای کارایی بیشتر حالت ذخیره باتری اشاره کرد.

دو مدلی که از این پس می توانند در سراسر دنیا آپدیت جدید را داشته باشند F8131 و F8132  می باشد.توجه کنید که این آپدیت ها فقط برای کاربران اختصاصی و فقط برای کاربران ایالات متحده امریکا نیست بلکه همین الان خود شما نیز می توانید با دسترسی به منوی تنظیمات،درباره گوشی،آپدیت نرم افزاری گوشی خود را به اندروید جدید آپدیت نمایید و از قابلیت های جدید آن استفاده کنید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا