اخبار

حذف پورت میکرو اس دی از گوشی های سری هواوی پی ۲۰

امروز گزارشی ارسال شد که در آن نشان داده شده درگاه میکرو اس دی از محصولات سری هواوی پی ۲۰ حذف خواهد شد.
هواوی در تاریخ ۷ فروردین ماه از محصولات سری پی ۲۰ خود رونمایی خواهد کرد. در این بین شایعاتی به گوش می رسد که احتمالا این شرکت چینی درگاه میکرو اس دی را از گوشی های رونمایی شده پی ۲۰ حذف کند.
این پرچمداران که در نیمه اول سال ۲۰۱۸ میلادی از راه می‌رسند مورد توجه خیل عظیمی از کاربران قرار دارند و انتظار زیادی از درخشش آنها داریم. تاکنون گزارشات متعددی پیرامون مشخصات محصولات سری هواوی پی ۲۰ در فضای مجازی منتشر شده است و اطلاعات زیادی در مورد آنها در اختیار داریم.
اما جدیدترین گزارش منتشر شده در مورد این محصولات، از حذف درگاه حافظه میکرو اس دی در آنها خبر داده است.
با حذف میکرو اس دی در این گوشی های یک اسلات سیم کارت نانو جایگزین آن می شود.
دلیل حذف این بخش از دو گوشی مذکور نیز احتمالا حافظه داخلی بالای آنهاست، به طوری که کاربران دیگر به ارتقاء حافظه گوشی خود نیاز نخواهند داشت. اگر نسخه پایه هواوی پی ۲۰ با حافظه ۱۲۸ گیگابایت همراه شود، حذف درگاه میکرو اس دی کاملا عقلانی به نظر می‌رسد.
اگر مقاله اخیر ما پیرامون عدم نیاز به کارت‌های MicroSD را خوانده باشید، به نظر می‌رسد چینی‌ها نیز سیاست‌های خود را در همین راستا قرار داده‌اند.
هواوی پی ۲۰ احتمالا با باتری ۳۶۰۰ میلی آمپر ساعت و هواوی پی ۲۰ پرو با باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری معرفی خواهند شد.در زمینه قیمت هم طبق تخمین خبرگزاری WinFuture، نسخه لایت از این محصول ۳۶۹ یورو (حدودا ۴۵۵ دلار)، هواوی پی ۲۰ با قیمت ۶۷۹ یورو (۸۴۰ دلار) و نسخه پرو با قیمت ۸۹۹ یورو (حدود ۱۱۱۰ دلار) به فروش خواهند رسید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا