اخبار

حراج استثنایی بلک فرایدی با بیش از ۵۰ هزار فروش کالا

خرید از اولین بلک‌فرایدی ایران با بامیلو

طی۴۸ساعت، بیش از ۵۰ هزار کالا خریداری شد

black friday

حراج استثنایی بلک فرایدی (Black Friday)  ششم و هفتم آذر برابر با ۲۷ و۲۸ نوامبر هم‌زمان با سایر کشورهای جهان برای نخستین بار توسط بامیلو در ایران برگزار شد و کاربران ایرانی طی ۴۸ساعت بیش از ۵۰ هزار کالا را از این فروشگاه اینترنتی خریداری کردند.
به گزارش روابط‌عمومی بامیلو، سفارش‌های ثبت شده در حراج بلک فرایدی بامیلو ۱۵ برابر روزهای عادی بود و طی دو روز بامیلو بیش از هفت میلیون بار بازدید شد. در این حراج کالاهایی که تخفیف خاص داشتند طی چند ثانیه خریداری شدند. . رکورد خرید”۲۰ کالا در ثانیه”در مورد برخی از کالاهای خاص یکی از تجربه‌های خاص بامیلو در این حراج استثنایی بود.
بامیلو طی دو روز، حدود هفت میلیون بار بازدید شد که از میان این بازدیدکنندگان حدود ۷۸درصد مرد و ۲۳درصد زن بودند. در ضمن بیش از ۳۸درصد از کاربران  بین  ۲۵تا۳۴ سال سن داشتند که بیشترین کاربران علاقمند به حراج بلک‌فرایدی به‌شمار می‌روند.
طبق آمار جمع‌آوری شده کاربران شهرهای تهران، مشهد، اصفهان، شیراز و اهواز بیش از دیگر کاربران خرید کرده‌اند. بیشتر کاربران به‌طور میانگین ۱۷دقیقه در بامیلو توقف داشتند؛ اما روی برخی از محصولات توقف بسیار بیشتر بوده است. جالب است بدانید بیش از پنج هزار نفر قبل از فروش پلی استیشن روی صفحه مورد نظر در انتظار بودند و هرکدام به‎‌‌طور متوسط بیش از ۳۰دقیقه در وب‌سایت بامیلو حضور داشتند.
در میان کالاهایی که در بلک فرایدی خریداری شده‌اند، پوشاک و محصولات آرایشی و بهداشتی بیشترین تقاضا را داشته است. ۴۵درصد از سفارش‌های بلک فرایدی متعلق به پوشاک و ۱۷درصد به لوازم آرایشی، بهداشتی و شخصی تعلق دارد.
۷۷درصد از کاربران از طریق کامپیوتر شخصی، ۱۸درصد از طریق گوشی تلفن‌همراه و ۵ درصد از طریق تبلت از بلک‌فرایدی بامیلو خرید کرده‌اند و از میان کاربران موبایل، بیشترین سهم متعلق به گوشی‌های سامسونگ، آیفون و هوآوی بوده است.
تجربه بلک فرایدی در بامیلو همچون دیگر فروشگاه‌های جهان، تجربه موفقیت‌آمیزی بود، رامتین منزهیان، رییس هیئت مدیره شرکت ایده نوین تجارت روماک، مالک بامیلو با اشاره به این موفقیت گفت: «این حراج استثنایی گام موثری برای بامیلو بوده و حتما در سال‌های آینده بسیار بهتر و گسترده‌تر از امسال برگزار خواهد شد و این نوع از فروش به شیوه‌ای نوین در خرده‌فروشی ایران تبدیل خواهد شد.» او ادامه داد: «بامیلو به‌عنوان نخستین فروشگاه در ایران این حراج را به مردم معرفی کرده‌است و این اقدام باعث خواهد شد در سال‌های آینده دیگر فروشگاه‌ها نیز از این روش برای ایجاد امکان خرید بیشتر مردم استفاده کنند.»
لازم به ذکر است که این حراجی تا تاریخ ۱۳ آذر ماه تمدید شده است.

نمایش بیشتر

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا