اخبار

حراج سیمکارت های رند دائمی و اعتباری همراه اول

دور جدید حراج سیمکارت ‌های رند همراه اول تحت عنوان «خوش‌خطی برازنده شماست» آغاز شد.

 

mci-sim

 
به گزارش اداره کل ارتباطات سرکت ارتباطات سیار ایران، همراه اول با توجه به استقبال مشترکین از سیمکارت های با شماره رند دائمی و اعتباری، در نظر دارد تا شماره های رند را از طریق طرح حراج اینترنتی در اختیار مشترکین خود قرار دهد.
همراه اول در این حراج اینترنتی با توجه به منابع و امکانات در اختیار، پس از تعریف رنج در سیستم‌ های مکانیزه، لیست شماره ‌های قابل واگذاری را در مقاطع مختلف استخراج و پس از قیمت‌ گذاری پایه در معرض حراج قرار می‌دهد.
در این حراج که به ‌صورت عمومی برگزار می شود، آیین‌ نامه تقاضا و اشتراک تلفن همراه از هر حیث حاکم بر روابط مشترک و شرکت بوده و بنابراین مشترک نمی‌ تواند با استناد به مبلغ پرداختی، خود را از شمول آیین‌ نامه مذکور معاف بداند.
متقاضیان می ‌بایست از کلیه قوانین و مقررات همراه اول اطلاع کامل داشته و آنها را رعایت نمایند، از جمله این قوانین «رعایت سقف مجاز واگذاری خطوط دائمی و اعتباری تا حداکثر ۱۰ عدد سیم‌کارت فعال برای هر شرکت کننده» است.
کلیه واگذاری ‌ها مشمول هزینه‌ های قانونی اعم از مالیات و عوارض ارزش افزوده مطابق با قوانین جاری مالیاتی کشور بوده که به ‌عهده خریدار خواهد بود. نظارت بر حسن اجرای فرآیند واگذاری به‌ عهده کمیته منتخب همراه اول خواهد بود.
خرید از طریق سایت رند همراه اول و به صورت حراج online در آدرس https://rond.mci.ir امکانپذیر است و پرداخت نیز به صورت آنلاین در سایت مذکور صورت می پذیرد، شرکت کنندگان در حراج‌ می بایست با خرید اعتبار، حساب خود را برای شرکت در حراج آماده و مطابق با راهنمای شرکت در حراج نسبت به خرید اقدام نمایند.
مشترکین می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به سایت این اپراتور به نشانی www.mci.ir مراجعه کنند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا