اخبار

حضور ایرانسل در نمایشگاه کتاب تهران

ایرانسل با حضور در بیست و نهمین نمایشگاه بینالمللی کتاب تهران به ارائه آخرین خدمات و محصولات خود خواهد پرداخت.

 

irancell-book2

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، بازدیدکنندگان از نمایشگاه کتاب میتوانند با مراجعه به غرفه ایرانسل در مقابل سالن ناشران دانشگاهی، با ارائه کارت ملی خود نسبت به تعویض رایگان سیمکارت معمولی با سیمکارت یوسیم با قابلیت اتصال به نسل چهارم اینترنت همراه (۴G/LTE) اقدام کنند. همچنین پیشفروش مودمهای ۳G و ۴G ایرانسل نیز در این غرفه انجام میشود.

بر اساس این گزارش، بازدیدکنندگان از نمایشگاه همچنین میتوانند با حضور در غرفه ایرانسل با نرمافزارهای کاربردی ایرانسل مبتنی بر فناوری نسل سوم و چهارم اینترنت همراه آشنا شوند. از جمله این نرمافزارها میتوان به نرمافزار کاربردی آموزش همراه با عنوان تجاری «دانا»، کتابخانه مجازی ایرانسل با عنوان «کتابخوان»، نرمافزار مدیریت یکپارچه حساب ایرانسلی با عنوان «ایرانسل من»، فروشگاه نرمافزارهای کاربردی با عنوان «چارخونه»، نرمافزار کاربردی خرید بلیت با عنوان «گیشه» و… اشاره کرد.

بیست و نهمین نمایشگاه بینالمللی کتاب تهران صبح روز سهشنبه ۱۴ اردیبهشت ۹۵ با سخنرانی حسن روحانی رییس جمهوری افتتاح شد. این دوره از نمایشگاه با شعار «فردا برای خواندن دیر است…» از ۱۵ تا ۲۵ اردیبهشت در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب واقع در بزرگراه خلیج فارس، روبهروی حرم مطهر امام خمینی (ره) پذیرای علاقمندان است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا