اخبار

حضور تبلت جدید سامسونگ در بنچ مارک گیگ بنچ

تبلت جدید سامسونگ در بنچ مارک گیگ بنچ حضور پیدا کرد. این تبلت شاید یک تبلت پرچمدار سامسونگ باشد و با نام گلکسی tab S5 عرضه خواهد شد. شرکت سامسونگ این تبلت را در ماه فوریه میلادی رونمایی کرد. قیمت آن ۴۰۰ دلار است. طراحی زیبا و جذاب داشته و مشخصات و ویژگی های خاص و منحصر به فردی دارد.

اندازه صفحه نمایش آن ۵/۱۰ اینچ و با فناوری   Super Amoled عرضه شده و ضخامت آن هم ۵/۵ میلی متر است. با قیمت ۴۰۰ یورو در اتحادیه اروپا عرضه خواهد شد. تراشه اسنپدراگون ۸۵۵ قدرت این تبلت را به رخ می کشد. پروسسور ۶۷۰ باعث شده تا یک تبلت میان رده به حساب بیاید. در کل تبلت خوبی است و با شماره  SM-T865 در بنچمارک گیگ بنچ حضور یافت. سیستم عامل اندروید پای در این تبلت قرار گرفته و رم آن ۶ گیگ بوده که با گوشی گلکسی بلت قرار گرفته و رم آن ۶ گیگ بوده که با تبلت گلکسی S5e چندان تفاوتی ندارد.

فقط نوع پردازنده باعث ایجاد تفاوت بین دو تبلت می شود. تبلت Tab S5e در مقایسه با قبلی کمی ضخیم تر است. این تبلت در زمینه تک هسته ای و چند هسته ای امتیازهای ۳۵۰۶ و ۹۷۸۸ را به ترتیب کسب کرده است.  سامسونگ تب گلکسی S4 را سال گذشته به کاربران خود معرفی کرد. شاید تبلت جدید هم در ماه اوت ۲۰۱۹ عرضه شود.

اندازه صفحه نمایش گلکسی Tab S4 ، ۵/۱۰ با فناوری Super Amoled است. سیستم عامل اندروید پای ۱۰ در این تبلت کار گذاشته شده و رابط کاربری  One UI در آن به کارگرفته شده است. تراشه اسپدراگون ۸۵۵ و رم ۴و۶ و حافظه داخلی  ۶۴ و ۲۵۶ گیگ با دوربین ۱۳ مگاپیکسل و دوربین سلفی ۸  مگا پیکسل و باتری ۷۳۰۰ میلی آمپر ساعت از مهم ترین مشخصات سخت افزاری این تبلت به شمار می رود که باعث شده تا خاص و جذاب به نظر برسد و کاربر بتواند متناسب با نیازهای خود از آن استفاده کند.

تبلتی قدرتمند و جذاب است و کاربر می تواند متناسب با نیازهای خود از آن به نحو احسن استفاده کند و حتی وجود تراشه اسنپدراگون ۸۵۵ باعث افزایش کارایی این تبلت می شود. با کمی مقایسه متوجه می شویم که در مقایسه با نسخه قبلی خود یک تبلت قوی تری است که ساخته شده و حضور در بنچ مارک گیگ بنچ مشخص می کند که تا چه حد تبلت قوی و نیرومندی است و باعث می شود که کاربر بتواند برای همه نیازهای خود از آن استفاده کند و موجب خواهد شد تا کاربر بتواند از آن در زمینه های مختلف استفاده کند. وجود تراشه اسنپدراگون اولی و مهم ترین دلیل برای به رخ کشیدن قدرت این تبلت است و باعث دید بهتر نسبت به تبلت می شود و باعث خواهد شد حتی با قیمت بالاتری به فروش برسد و قدرت تراشه و سایر مشخصات فنی باعث حضور د تبلت جدید سامسونگ در بنچ مارک گیگ بنچ شد و موجب شد تا سامسونگ از این نظر به خود ببالد.


بیشتر بخوانید

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا