اخبار

حضور شرکت نقش اول کیفیت «NAK» در نمایشگاه اکسپو ۲۰۱۸

شرکت «نقش اول کیفیت» در سومین نمایشگاه بین المللی «ایران اکسپو» حضور دارد.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، سومین نمایشگاه بین المللی توانمندی های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (IRAN-EXPO-۲۰۱۸) صبح روز پنجشنبه ۲۲ آذرماه با حضور شرکت «نقش اول کیفیت »(ناک) یکی از شرکت های زیر مجموعه همراه اول که سرویس های مدیریت شده مخابراتی و فناوری اطلاعات ارائه می دهد آغاز به کار می کند.
در این نمایشگاه بین المللی که با حضور شرکت هایی از ۶۰ کشور جهت ارائه توانمندی های صادراتی ایران در شهر آفتاب تهران برگزار می شود، شرکت نقش اول کیفیت آخرین دستاوردها و توانمندی های فنی و مهندسی خود را در سالن A۵-شماره ۶۲ به نمایش می گذارد.
سومین نمایشگاه ایران اکسپو ۲۲ تا ۲۴ آذرماه به مدت چهار روز با حضور بیش از ۵۰۰ بازرگان خارجی در شهر آفتاب تهران برگزار می شود.
نقش اول کیفیت، یک شرکت ارائه‌دهنده سرویس‌های مدیریت شده مخابراتی و فناوری اطلاعات با هدف بومی‌سازی ارائه خدمات فنی و مهندسی صنعت ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور در سال ۱۳۹۰ تأسیس گردید.
خدمات این شرکت شامل مدیریت فعالیتهای مورد نیاز در سراسر چرخه عمر خدمات مخابراتی و فناوری اطلاعات می باشد.
اهم این فعالیتها طراحی، پیاده سازی و نگهداری خدمات؛ اجرای پروژه ها به صورت کلید در دست (Full Turn key) چه بصورت پیمانکاری و چه بصورت مشارکت سرمایه گذاری می باشد که منجر به کاهش ریسک عملیاتی، ارتقا تعالی عملیاتی، کاهش چشمگیر هزینه های عملیاتی و سرمایه‌ای و در نهایت تضمین و ارتقا قابلیت اطمینان مشتریان کلیدی ما شده است.
نقش اول کیفیت یک شرکت فراهم‌کننده سرویس‌های مدیریت شده مخابراتی می‌باشد.


بیشتر بخوانید

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا