اخبار

علیرضا عصار با حمایت همراه اول برای جام جهانی می‌خواند

با صعود تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی روسیه٬ شور و هیجان جدیدی هم بین مردم به جریان در آمد. بطوری که حتی کسانی که طرفدار بازی فوتبال نیستند اخبار مربوط به حضور تیم ملی ایران در روسیه را دنبال می کنند. این واقعه ی هیجان انگیز حواشی بسیار زیادی را نیز همراه داشته است. از پیراهن های تیم ملی کشورمان تا اسامی خوانندگانی که برای خواندن آهنگ رسمی جام جهانی معرفی شدند٬ همه و همه توسط شمار کثیری از مردم دنبال می شوند. حالا که کمتر از یک ماه به شروع جام جهانی زمان مانده است٬ یکی از موضوعاتی که بسیار مورد توجه کاربران شبکه های مجازی و طرفداران فوتبال قرار گرفته است آهنگ رسمی و ویژه تیم ملی فوتبال در جام جهانی است.
شرکت همراه اول که حامی تیم فوتبال ایران در جام جهانی روسیه (۲۰۱۸) است با اعلام حمایت خود از علیرضا عصار از خواندن این خواننده محبوب کشورمان برای جام جهانی خبر داد.

طبق شنیده ها علیرضا عصار خواننده آهنگ های حماسی، آهنگی بسیار زیبا با موسیقی منحصر به فرد برای جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه خوانده که بزودی رونمایی می شود.
گفته شده این آهنگ با حمایت همراه اول که اسپانسر تیم ملی فوتبال ایران است تهیه شده و قرار است یکشنبه شب در مراسم بدرقه تیم ملی فوتبال ایران که راهی جام جهانی روسیه است از آن رونمایی شود.
گفتنی است این آهنگ با سرود رسمی تیم ملی که توسط فدراسیون فوتبال تهیه شده تفاوت دارد.

بیشتر بخوانید:

 
 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا