اخبار

خانواده موتورولا موتو Z همچنان تولید خواهد شد

خانواده موتورولا موتو Z همچنان تولید خواهد شد

شرکت موتورولا به یکی از زیرگروه‌های شرکت لنوو تبدیل شده است و در این مدت شاهد تعدیل نیروی شعبه‌های این شرکت در آمریکا هستیم. این امر موجب شده است که شایعاتی درباره پایان تولید خانواده موتورولا موتو Z به گوش برسد که شرکت لنوو این موضوع را تکذیب کرده است.
تعدیل نیروی یاد شده به نحوی بوده است که ۵۰ درصد نیروهای کاری موتورولا در شهر شیکاگو، کار خود را از دست داده‌اند. این امر موجب شده است که نه‌تنها ساختار داخلی این شرکت دچار تغییر شود، بلکه چهره رسانه‌ای موتورولا هم با شرایط بسیار عجیبی روبرو شود.
بدون شک اصلی‌ترین تئوری ارائه شده در زمینه این تعدیل نیرو را می‌توان شایعه مربوط به اتمام دوره خانواده موتورولا موتو Z دانست. همچنین با توجه به عدم معرفی مدل جدید از این سری نیز بسیاری از افراد این شایعه را دامن زده و اعلام کردند که این امر رسما تائید این شایعه است.
این شرایط موجب شد تا بسیاری از رسانه‌ها به سراغ بررسی شرایط این شرکت بروند و به‌طور مستقیم از لنوو درباره این موضوع سوال کنند. شرکت لنوو نیز پس از روبرو شدن با این سوال ها اعلام کرد که تمامی این گمانه‌زنی‌ها، شایعه هستند و این شرکت به‌هیچ‌عنوان قصد ندارد تا خانواده موتورولا موتو Z را از رده خارج کند.
سخنگوی رسمی شرکت لنوو در بیانیه کوتاهی اعلام کرده است که خانواده موتورولا موتو Z به کار کردن ادامه خواهند داد و تعدیل نیرو هیچ تاثیری بر روی ساختار عملکرد این شاخه خوش‌نام از تلفن‌های همراه هوشمند نخواهد داشت. به این ترتیب گفته می‌شود که شایعات مربوط به تولید مدل جدید این سری که در ماه ژانویه منتشر شده بودند، می‌توانند حقیقی باشند و نسل بعدی موتورولا موتو Z شامل یک تلفن همراه خمیده خواهد بود. با این شرایط به‌زودی باید منتظر اعلان رسمی این شرکت درباره نسل جدید محصولات باشیم.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا