اخبار

خبری خوب برای کاربران اینستاگرام !

در آینده ای نزدیک قرار است اینستاگرام تغییری را در اپلیکیشن خود به وجود آورد که پس از اعمال آن اولویت بندی نمایش محتوای موجود در این شبکه اجتماعی بهینه سازی می گردد.
گفتنی است که پس از به این بروز رسانی اینستاگرام با در نظر گرفتن علایق شخصی کاربران، محتوای نمایشی را مرتب سازی می کند.
حال اهمیت این موضوع در چیست؟ براساس آمارهای رسمی منتشر شده از شبکه اجتماعی اینستاگرام، کاربران روزانه بالغ بر ۷۰ درصد از محتوای بارگزاری شده را از دست می دهند. به عبارت دیگر وقتی تعداد دوستان شما از حد خاصی تجاوز می کند شما قادر به دیدن کلیه پست های ارسال از سوی آنها نخواهید بود. اما با مرتب سازی محتوا براساس علایق شما، شانس بیشتری برای مشاهده آنها پیدا خواهید کرد.
الگوریتم مرتب سازی بر پایه سطح رابطه شما با دوستانتان در این شبکه اجتماعی است. البته محتوای تصاویر و ویدیوهای ارسالی نیز اهمیت بسزایی در اعمال این الگوریتم دارند.
مدیر این شبکه اجتماعی می گوید که ممکن است در ابتدای اعمال این تغییر، عملکرد الگوریتم مورد نظر خیلی موثر و راضی کننده نباشد. اما کاربران باید بدانند که هیچ پستی از حذف نخواهد شد و تنها اولویت نمایش محتوا تغییر خواهد کرد.
وی در اینباره اینگونه توضیح می دهد:
ترتیب پست ها برای کاربران بر اساس فاکتورهایی چون محتوای مورد علاقه آنها، سطح رابطه آنها با دوستان و زمان ارسال پست بهینه سازی خواهد شد. در ابتدا تمرکز ما تنها بر اولویت بندی محتوا خواهد بود و هیچ پستی از news feed کاربران حذف نمی شود.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا