اخبار

خدمات ارزشمند همراه اول برای یک روستای سیل زده

برقراری اولین ارتباط تلفنی در روستایی که تمامی امکانات آن در سیل از بین رفته است توسط همراه اول میسر شد. درواقع در حال حاضر تنها امکانات این روستا همین ارتباط تلفنی می باشد که توسط همراه اول ایجاد شده است.

روستای مورانی

در مسیر جاده شهر خرم‌آباد به شهرستان پل‌دختر، روستایی با نام مورانی وجود دارد که درواقع در ۱۵ کیلومتری شهرستان پل‌دختر قرار گرفته است. روستای مورانی قبل از رخ‌دادن حادثه سیل از طبیعتی زیبا و بکر برخوردار بوده است به‌گونه‌ای که دارای یک پوشش جنگلی بسیار زیبا شامل درختان بلوط، بنه، بادام و … بوده است. این روستا در فصل زمستان از آب‌و‌هوایی کاملا معتدل و در فصل تابستان نیز از آب‌وهوایی گرم برخوردار است. حداکثر منبع درآمدی که مردمان این روستا داشته‌اند از راه کشاورزی و دامپروری بوده است که متاسفانه در حال حاضر با از بین‌رفتن زمین‌های کشاورزی و دام‌های آن‌ها توسط سیل، بیشترین منبع درآمدشان را از دست داده‌اند.

 

خدمات ارزشمند همراه اول برای یک روستای سیل زده

 

همانطور که اشاره کردیم بیشترین منبع درآمد مردم این روستا از کشاورزی بوده است که یکی از دلایل رونق‌داشتن کشاورزی در این روستا قرارداشتن آن در کنار رودخانه‌ای به نام کشکان است. علاوه‌بر این باید اشاره کنیم که در مجاورت این روستا نیز چاه نفت و گاز طبیعی وجود دارد که مستقیما به پالایشگاه کرمانشاه پمپاژ می‌شود.

وقوع سیل و از بین رفتن تمام امکانات روستای مورانی

این روستا از امکاناتی شامل: برق، آب آشامیدنی لوله‌کشی‌شده، مرکز تلفن ثابت، سالن ورزشی سرپوشیده چند منظوره، زمین فوتبال و والیبال و از همه مهم‌تر ارتباطات موبایل برخوردار بوده است که متاسفانه پس وقوع حادثه سیل همه این امکانات از بین رفته‌اند. علاوه‌بر این جاده خرم‌آباد به پل‌دختر که مسیر اصلی دسترسی به این روستا محسوب می‌شده است نیز در اثر وقوع سیل مسدود شده است البته برای اعزام نیروهای امدادی، کمک‌های مردمی و دولتی به این روستا، مسیرهای جدیدی به‌شکل جاده‌های خاکی ایجاد شده‌اند تا امکان دسترسی به این روستا وجود داشته باشد.

اقدام به موقع همراه اول در برقراری ارتباطات روستای مورانی

شرکت ارتباطات سیار ایران، همراه‌‌اول نیز توانسته است از این طریق با ایجاد یک سایت پورتابل به‌علاوه دیزل ژنراتور و همچنین لینک ماهواره ارتباطات موبایلی این روستا را برقرار کند و کمک چشم‌گیری به مردم سیل‌زده این روستا بکند. همانطور که قبلا نیز در گزارشی جداگانه به اطلاع شما کاربران رسانده بودیم، همراه اول از همان ساعت اولیه وقوع سیل در شهرهای مختلف کشور، با اعزام کارشناسان خود به محل، در سریع ترین زمان ممکن نسبت به ترمیم و یا جایگزینی تجهیزات، برقراری ارتباط موبایلی را در این شهرها را ممکن کرده است.

برقراری ارتباط تلفنی در روستای مورانی که یکی از موارد حیاتی به جهت اعلام کمک و اطلاع رسانی های مورد نیاز می باشد یکی دیگر از اقدامات بسیار قابل تقدیر همراه اول بوده است که در این روستا انجام شده است.

امروزه تلفن همراه یکی از اصلی ترین و حیاتی ترین ابزارهای اطلاع رسانی و ارتباطی در بین مردم می باشد و شرکت همراه اول با داشتن کارشناسان متخصص و پوشش گسترده تر سراسر شهرها و روستاها، همیشه سعی داشته تا با ارائه خدمات مختلف و کیفیت خوب در سرویس دهی، رضایت مشتریان را جلب کند که در این امر نیز تا کنون موفق بوده است.

در کلیپ زیر می توانید خوشحالی مردم روستای مورانی را مشاهده کنید :

[aparat id=”RdmOZ”]


بیشتر بخوانید

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا