اخبار

خدمات ویژه واتس اپ برای کسب و کارها

خدمات ویژه واتس اپ برای کسب و کارها

همان‌طور که می‌دانید نرم‌افزار واتس اپ به‌عنوان محبوب‌ترین پیام‌رسان در سطح جهان مطرح‌شده است و روزانه میلیون‌ها پیام متنی و چندرسانه‌ای در سراسر جهان از طریق این پیام‌رسان منتقل می‌شود. البته متأسفانه این نرم‌افزار برخلاف قابلیت‌های بسیار زیادی که دارد، به دلیل محبوبیت یافتن پیام‌رسان تلگرام در کشور ما موردتوجه کم‌تری قرارگرفته است و به پیام‌رسان دوم تبدیل‌شده است.
واتس اپ در بسیاری از موارد شباهت بسیار زیادی به نرم‌افزار تلگرام دارد ولی محدودیت این نرم‌افزار از تلگرام بیشتر بوده و توسعه‌دهندگان و هم‌چنین مصرف‌کنندگان نهایی با محدودیت‌های بیشتری در این نرم‌افزار مواجه شده‌اند. برای مثال قابلیت‌های نظیر توانایی ساخت کانال‌ها، سوپر گروه‌ها، ربات‌ها و… برخلاف تلگرام در نرم‌افزار پیام‌رسان واتس اپ وجود ندارد و به همین دلیل نیز بسیاری از افراد تلگرام را بر واتس اپ ترجیح می‌دهند. همچنین این نرم‌افزار در رابطه با امنیت از پیام‌رسان تلگرام ضعیف‌تر بوده و در رتبه‌بندی امنیت بعد از تلگرام و در درجه دوم قرار می‌گیرد. بااین‌وجود باید به یادداشت که ضعیف‌تر بودن واتس اپ در این زمینه به معنای عدم امنیت این نرم‌افزار نبوده و رمزگذاری‌های نهایی موجود در واتس اپ آن را در رتبه یکی از برترین‌ها در رابطه با امنیت قرار داده است.
بااین‌حال این پسام رسان که چندی پیش از سوی فیس‌بوک خریداری شد به دنبال ایجاد پیشرفت‌های بسیار زیادی درزمینهٔ پیام‌رسانی است و البته مزیت‌هایی هم به نسبت تلگرام خواهد داشت. در این میان یکی از اصلی‌ترین این مزیت‌ها که به‌تازگی به واتس اپ افزوده‌شده است به‌روزرسانی جدیدی برای تجارت‌ها و کسب‌وکارهای متعدد است که شامل ارائه چند ویژگی جدید برای این نرم‌افزار بوده است.
از این ویژگی‌های جدید می‌توان به برچسب‌ها و پاسخ‌دهی‌های سریع اشاره کرد. شما می‌توانید از ویژگی پاسخ‌دهی سریع برای ساخت کلیدهای میانبری برای ارسال دائمی پیام استفاده کنید. زیرا ازآنجایی‌که گاهی اوقات تجار مجبور به ارسال سریع پیام‌هایی در واتس اپ می‌شوند این ویژگی می‌تواند برای آن‌ها بسیار مفید واقع شود. همچنین از سوی دیگر برچسب‌ها به شما اجازه می‌دهد که مشتریان و پیام‌ها را دسته‌بندی کرده و در مواقع نیاز به‌سرعت به آن‌ها دسترسی داشته باشید. به‌علاوه هم‌اکنون می‌توانید با ارسال پیام‌های تبریک به مشتریان خود از آن‌ها قدردانی کنید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا