اخبار

خرابی سیستم شارژ سریع گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس

گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس

کاربران دو پرچم‌دار شرکت سامسونگ یعنی مدل‌های گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس اعلام کرده‌اند که سیستم شارژ سریع آن‌ها به‌صورت ناگهانی از کار افتاده است.
شرکت سامسونگ پس از بحران به وجود آمده برای گلکسی نوت ۷، دوران آرامی را پشت سر گذاشته است و محصولات بعدی این شرکت تقریبا بدون ایراد و مشکل به کار کردن ادامه داده‌اند. با این وجود شرایط مدل‌های گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس پس از نزدیک به یک سال عملکرد خوب و بی‌دردسر، به‌یک‌باره عوض شده است و مشکلی بزرگ و عجیب‌وغریب در آن‌ها گزارش شده است.
بر اساس اعلان رسانه‌های بین‌المللی، تعدادی از کاربران دو مدل گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس اعلام کرده‌اند که سیستم شارژ سریع دستگاه آن‌ها به‌صورت ناگهانی از کار افتاده است و باتری تلفن همراه آن‌ها تنها به‌صورت عادی شارژ می‌شود. این مشکل برای بسیاری از افراد با خاموش شدن تلفن همراه هوشمندشان همراه بوده است زیرا تنها برای مدت زمان کوتاهی دستگاه خود را شارژ می‌کردند و انتظار داشتند که با سیستم شارژ سریع، میزان مناسبی از انرژی را در اختیار بگیرند ولی عملا تنها شاهد شارژ شدن درصد اندکی از باتری تلفن همراه خود بودند.
در این میان بررسی‌های انجام شده نشان از آن دارد که این مشکل اندکی پس از نصب شدن به‌روزرسانی امنیتی در ماه اکتبر یعنی دو ماه پیش شروع شده است. به همین دلیل نیز متخصصان تلفن‌های همراه هوشمند معتقدند که به احتمال فراوان کدهای امنیتی یاد شده موجب ایجاد یک باگ نرم‌افزاری در گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس شده‌اند که به خاطر آن شاهد ایجاد مشکل یاد شده در این دو دستگاه هستیم.  شایان ذکر است که متخصصان شرکت سامسونگ در حال تلاش هستند تا بتوانند هرچه سریع‌تر این مشکل را رفع کرده و وصله و به‌روزرسانی جدیدی را برای محصولات خود عرضه کنند که می‌تواند ایراد شارژ سریع در محصولات گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس را رفع کند. البته لازم به ذکر است که این مشکل در تمام مدل‌های این دستگاه‌ها به وجود نیامده است و تنها درصدی از کاربران با این مورد روبرو شده‌اند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا