اخبار

طراحی ظاهری اپل واچ تا سال ۲۰۱۷ تغییر چشمگیری نخواهد داشت

با توجه به اینکه به زمان رونمایی از نسل جدید ساعت هوشمند شرکت اپل نزدیک می‌شویم، هر روز شایعات مختلفی درباره مشخصات ظاهری و داخلی این پوشیدنی هوشمند در فضای وب منتشر می‌شود. اپل در جدیدترین رویداد رسانه‌ای خود که به معرفی نسل جدید آیفون این شرکت اختصاص داشت، حرفی از نسخه دوم اپل واچ نزد و به همین دلیل اکنون بسیاری از کارشناسان و طرفداران این محصول معتقدند که اپل قصد دارد در کنفرانس WWDC 2016 خود که در تابستان برگزار خواهد شد، از نسل جدید این ساعت رونمایی کند.
 
با وجود بازار داغ شایعات مربوط به این محصول جدید، Ming-Chi Kuo از موسسه KGI Securities معتقد است که کاربران باید انتظارات خود را درباره نسل دوم اپل واچ پایین بیاورند زیرا بعید به نظر می‌رسد که اپل تا پیش از سال ۲۰۱۷ میلادی تغییر چندانی در طراحی ظاهری این محصول ایجاد کند.
 
این کارشناس محصولات اپل در مطلبی مخاطب به سرمایه گذاران نوشت که اگرچه اپل قصد دارد در سال جاری میلادی نسخه جدیدی از ساعت هوشمند خود را به بازار عرضه کند، بخش عمده‌ای از این تغییرات در داخل دستگاه اتفاق خواهند افتاد و بعید به نظر می‌رسد که شاهد یک تغییر اساسی در ظاهر اپل واچ ۲ باشیم.
 
این کارشناس درحالی چنین ادعایی کرده است که چند روز پیش خواندیم که نسخه دوم اپل واچ به طرز چشم گیری باریک‌تر از نسخه اولیه این ساعت تولید خواهد شد. این دو پیش بینی با یکدیگر در تضاد هستند، Kuo مدعی است که تغییر در طراحی این ساعت به عنوان یک بروزرسانی اصلی در سال آینده رخ خواهد داد.
 
اگر این پیش بینی صحت داشته باشد، به این ترتیب اپل برای بروزرسانی ساعت هوشمند خود نیز از استراتژی بروزرسانی آیفون‌هایش پیروی می‌کند. این شرکت طی سال‌های گذشته ابتدا نسخه اصلی یک آیفون را به بازار عرضه کرده و سپس در کنفرانس بعدی خود نسخه ارتقا یافته این گوشی را با اضافه کردن حرف S به آن معرفی کرده است.
 
در هر حال هیچ یک از این خبرها و حتی شایعه رونمایی از این محصول در کنفرانس سالانه توسعه دهندگان اپل نیز به صورت رسمی توسط اپل تایید یا تکذیب نشده است و باید منتظر خبرهای رسمی اپل درباره مشخصات نسخه جدید اپل واچ باشیم.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا