ریپورتاژ آگهی

خریدار کالاهای لوکس چه کسانی هستند؟

بر اساس آخرین مطالعات صورت گرفته در حوزه رفتار مصرف‌کنندگان در ایران، تمایل به استفاده از کالاهای لوکس در کشور در حال افزایش است. کالای لوکس کالایی است که ارزش آن بیشتر از رفع نیاز و ضرورت‌های زندگی افراد است. بنابراین راضی کردن مشتری برای خرید یک کالای لوکس کار دشواری است و به استراتژی‌های متفاوت‌تری از کالاهای معمولی نیاز دارد. اما فعالیت گسترده‌ی برندهای لوکس و تبلیغات جذاب آن‌ها امروزه توانسته است نه تنها قشر مرفه جامعه را به خرید و استفاده از کالاهای لوکس ترغیب کند، بلکه قشر متوسط جامعه نیز به خرید کالاهای برند تمایل پیدا کرده‌اند.
بازار کالاهای برند در ایران با سایر کشورها کمی متفاوت است چرا که برای بسیاری از برندها امکان اینکه در ایران به طور رسمی فعالیت داشته باشند، به علت تحریم‌ها وجود ندارد. همین موضوع باعث شده است که کالاهای برند با قیمت بسیار زیادی در ایران عرضه شوند و برای بسیاری از مردم که طرفدار کالاهای برند هستند، امکان خرید آن‌ها وجود نداشته باشد. این در حالی است که قیمت این کالاها در سایت‌های رسمی آن‌ها بسیار کمتر از چیزی است که در ایران به فروش می‌رسد.
قیمت کالاهای لوکس و برند به طور کلی از ارزش واقعی آن‌ها بالاتر است و این در واقع به خاطر ارزشی است که آن‌ کالا به واسطه‌ی برند آن کسب کرده است. عموماً برندها و کالاهای لوکس برای نشان دادن رفاه و منزلت اجتماعی استفاده می‌شوند. ممکن است فکر کنید که امکان خرید کالاهای لوکس و برندهای معروف، به علت قیمت بالای آن‌ها برای شما وجود نداشته باشد. اما با امکان جدیدی که در کشور توسط بعضی استارت‌ آپ‌ها به وجود آمده است، به راحتی می‌توانید کالای لوکس یا برند خود را از نمایندگی‌های اصلی آن خریداری کنید.
امکانی که این دست استارت آپ‌ها برای شما فراهم می‌کنند، این است که کالای شما را از سایت‌های خارجی خریداری می‌کنند و درب منزلتان تحویل می‌دهند. شما کافیست به سایت برند مورد نظر خود بروید و محصول مورد علاقه‌ی خود را جستجو کنید. بعد از محاسبه‌ی قیمت و مقایسه‌ی آن با قیمت همان کالا در داخل ایران، متوجه تفاوت بسیار زیادی خواهید شد. در صورتی که خرید از سایت‌های خارجی برایتان مقرون به صرفه است، ما به شما سایت «چارسوق» را پیشنهاد می‌کنیم که مدت‌هاست در این زمینه فعالیت می‌کند. فعالیت این گروه بدین صورت است که خرید شما را از سایت‌های خارجی انجام می‌دهد و تمام مراحل ارسال و تحویل کالا را تا درب منزل انجام می‌دهد. شما کافیست قیمت و وزن کالای خود را در ماشین حساب سایت وارد کنید تا قیمت تخمینی تحویل کالا تا درب منزل را ببینید. بعد از آن در صورتی که نسبت به قیمت نظر مساعدی داشتید، برای خرید کالا باید سفارش خود را ثبت کنید. سایر مراحل در قسمت راهنمای سایت توضیح داده شده است.
همچنین شما می‌توانید برای اینکه خرید بهتری داشته باشید و پول بیشتری ذخیره کنید، در روزهای حراج سایت‌های خرید اینترنتی، سری به آن‌ها بزنید و برند محبوبتان را جستجو کنید. برای مثال اکثر برندهای مطرح دنیا در آمازون کالاهای خود را به فروش می‌گذارند و گاهاً دست به حراج کالاهای خود می‌زنند. همچنین در سایت ebay‌ بسیاری از کالاهای برند نو یا دست دوم را می‌توانید بیابید و با قیمت‌های مناسب‌تری آن‌ها را خریداری کنید. خرید از آمازون و ایبی یکی دیگر از خدماتی است که گروه چارسوق به شما ارائه می‌کند.
سایت دیگری که در یک دسته‌بندی کامل، تمام برندها را با قیمت‌ها بسیار مناسب عرضه می‌کند،‌ www.6pm.com است. در این سایت انواع کفش، ساعت، کیف، لباس و کالای کودک را با قیمت‌های کمتر از سایت‌های رسمی برندها می‌توانید پیدا کنید و از اصل بودن کالایی که خریداری می‌کنید، مطمئن باشید.
اگر به دنبال خرید لباس‌های طراحان مطرح دنیا هستید هم کافیست سری به سایت Fashionesta  بزنید و حراج‌ لباس‌های زنانه و مردانه‌ی آن را ملاحظه کنید. برندهای مطرحی چون Valentino، DSQUARED2، GUCCI، MOSCHINO، PRADA بیشترین فروش را در این سایت دارند و اکثر تخفیف‌های این سایت بیشتر از ۵۰ درصد است.
اگر به دنبال کالاهای لوکس و حراج‌های آن هستید،‌ سری هم به سایت stylebop بزنید. در این سایت تمام برندهای لوکس با قیمت‌های حراج خورده برای شما به نمایش در می‌آیند. به راحتی می‌توانید لینک کالای مورد نظرتان را ذخیره کرده و از طریق سایت «چارسوق» اقدام به خرید آن نمایید. زمان تخمینی برای تحویل هر کالایی بین ۲۵ روز تا یک ماه است. بنابراین اگر تمایل دارید که با پوشیدن لباس‌های مارک در مهمانی‌ها بدرخشید بهتر است زودتر دست به کار شوید و سری به دنیای خرید اینترنتی از سایت‌های خارجی بزنید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا