ریپورتاژ آگهی

دانلود اپلیکیشن لاین و نرم افزار های مفید گلچین آبان ۹۷

اپلیکیشن لاین (LINE)

اگر از یک برنامه پیام رسان امکاناتی فراتر از ارسال پیام های متنی، تماس صوتی و تصویری رایگان، ارسال فایل های مختلف و تعامل با سایر نقاط جهان را می خواهید، اپلیکیشن های محدودی برای سیستم عامل تلفن همراه شما وجود دارد.
یکی از آن ها اپلیکیشن لاین می باشد که با لوگوی سبز رنگ و ساده اش، خیلی وقت است که در ذهن ها ماندگار شده است. لاین محصولی از آسیای شرقی می باشد که بسیاری از مردم کشورهای اروپایی و آمریکایی ابتدا به آن توجهی نمی کردند. ولی با مشخص شدن ویژگی های این نرم افزار پیام رسان، کم کم از تمامی نقاط جهان طرفدارانی به سمت لاین آمدند.
لاین به عنوان یک مسنجر وظایفش را به خوبی انجام می دهد و تقریبا کاری نیست که سایر پیام رسان های قدرتمند بتوانند انجام دهند و لاین در انجام آن، ناتوان باشد.
به همین خاطر لاین هنوز هم توان رقابت با برترین ها را دارد و شاید در آینده ای نزدیک شاهد موفقیت های دوباره لاین باشیم. بیش از ۴۰۰ میلیون کاربر از نقاط مختلف دنیا شاید یکی از دلایل مهم برای اثبات محبوبیت لاین باشد، کاربرانی که در سال های اوج فعالیت لاین بیشترین رضایت ممکن را از این مسنجر نشان داده بودند.
 

اپلیکیشن زاپیا (Zapya)

سریع ترین راه ارسال فایل های مختلف با حجم های بالا، نرم افزارهایی است که این انتقال را با هات اسپات کردن و انتقال از طریق وای فای انجام می دهند. تدابیر امنیتی زیادی برای این دسته از اپلیکیشن های کاربردی در نظر گرفته شده است.
شما با دانلود زاپیا به یکی از برترین تدابیر امنیتی روز دنیا دسترسی خواهید داشت. به کمک این روش شما مطمئن خواهید بود که فایل هایتان در میانه راه استراق سمع نخواهند شد و عملا عملیات اسنیفینگ برای آن غیر ممکن خواهد بود.
زاپیا برای انتقال فایل های بین مبدا و مقصد، ابتدا یک ارتباط ایمن بین دو طرف انتقال بر قرار می کند. پس از برقراری این ارتباط و آماده بودن مبدا و مقصد، فایل مورد نظر از روی سیستم ارسال کننده برداشته شده و در پارت های پشت سر هم و مرتب شده به سمت سیستم دریافت کننده ارسال می کند.
این انتقال می تواند بین دستگاه های ویندوزی و دستگاه های دارای سیستم عامل های اندروید، IOS و ویندوز فون برقرار گردد. به دلیل گسترده بودن دستگاه های پذیرنده اپلیکیشن زاپیا، این نرم افزار کاربردی توانسته است کاربران میلیونی در سراسر دنیا به دست آورد که در واقع با این جذب مخاطب، زاپیا در حال حاضر جزء محبوب ترین هاست.
 
دانلود اپلیکیشن لاین و نرم افزار های مفید گلچین آبان 97
 

اپلیکیشن فایل منیجر (File Manager)

راه انتقال فایل ها به تلفن های همراه دیگر گفته شد و حالا وقت آن رسیده است که این فایل ها را بر روی تلفن همراه خودمان مدیریت کنیم. برای این کار نرم افزار فایل منیجر وجود دارد که بسیار هم محبوب است. اما اگر از ویژگی های آن راضی نیستید بهتر است برای دریافت آپدیت برنامه کاربردی فایل منیجر اقدام کنید. با این کار ویژگی ها و قابلیت های فراوان دیگری به نسخه قبلی اضافه خواهد شد که فایل منیجر را برایتان کاربردی تر از قبل می کند.
فایل منیجر نیز در کنار اپلیکیشن های ارسال و دریافت فایل ها مانند زاپیا، دارای کاربران زیادی می باشد. علت این موضوع این است که با وجود نرم افزارهای از پیش نصب شده و سیستمی بر روی تلفن های همراه که وظیفه مدریت فایل ها را بر عهده دارند،
بسیاری از کاربران از این نرم افزارها راضی نیستند و به دنبال اپلیکیشن جایگزینی می باشند که کاربردهای بیشتری را برایشان به ارمغان آورد. نرم افزار فایل منیجر به دلیل قدرت بالایی که در مدیریت فایل ها دارد، برای تلفن های همراهی که از حافظه هایی با حجم بالا بهره می برند، بسیار مناسب است.
مسلما هر چه تعداد فایل ها بر روی یک حافظه بالاتر برود، مدیریت آن ها نیز دشوار تر خواهد شد. اما فایل منیجر با زیادتر شدن این فایل ها نیز هم چنان قدرتمند عمل می کند.
 

اپلیکیشن تلگرام (Telegram)

اما اصلی ترین رقیب لاین که باعث کاهش کاربران این پیام رسان خصوصا درکشورمان شد، اپلیکیشن پیام رسان تلگرام می باشد. تلگرام در همان روزهای اولیه خیلی سریع توانست نقلط ضعف اصلی لاین را شناسایی کرده و در آپدیت های بعدی اش این ضعف ها را به خوبی پوشش دهد و به علاوه ویژگی های کاربردی دیگری اضافه تر از پیام رسان های دیگر از جمله لاین منتشر کند.
برترین ویژگی کاربردی تلگرام که همه را متعجب کرده و به کسب و کارهای اینترنتی جانی دوباره بخشید، قابلیت ایجاد کانال های ارتباطی رایگان بود.
در مورد این پیام رسان ویژگی های زیادی برای گفتن وجود دارد. ویژگی هایی که یا جدید هستند و یا با وجود کپی برداری، به سبک جدیدتری ارائه شده اند. اما شاید برترین ویژگی تلگرام که باعث جذب کاربران بسیار زیادی در رده های سنی مختلف گردید، ویژگی ساده بودن محیط کاربری آن باشد. محیطی کاملا ساده که تمامی کارهایی که می توانید انجام دهید را پیش چشمتان قرار داده است.
 

اپلیکیشن شیریت (Shareit)

اگر تا به حال زاپیا برای انتقال فایل هایتان مورد استفاده قرار نگرفته است، و یا پس از مدتی استفاده از آن رضایت شما جلب نشده بود، اپلیکیشن دیگری نیز برای این کار وجود دارد که رقیب اصلی زاپیا می باشد. شیریت نام نرم افزار دیگری است که برای انتقال مطمئن فایل ها به کار می رود.
نرم افزار ساده و سبکی که رد و بدل کردن فایل هایی حتی با حجم های بسیار بالا را میسر کرده است. تفاوت اصلی شیریت با زاپیا در محیط کاربری آن است که بدون شک سادگی در آن موج می زند.
شیریت که یکی از محصولات شرکت بسیار معتبر Lenovo می باشد بسیار سریع تر از فناوری های مشابه برای انتقال هم چون بلوتوث می باشد. گفته می شود سرعت انتقال فایل ها در شیریت به ۲۰۰ برابر سرعت انتقال فایل ها در بلوتوث نیز می رسد.
بدون شک همین تفاوت فاحش در سرعت انتقال، عامل اصلی استفاده بسیار زیاد کاربران از این اپلیکیشن است. نرم افزار شیریت نیز برای اکثر تلفن های همراه و همچنین کامپیوتر نیز انتشار یافته است تا انتقال فایل ها را بین دستگاه های مختلف برای شما راحت تر کند. شیریت را می توانید از تمامی مارکت های معتبر نرم افزاری تهیه و نصب کنید.
 


بیشتر بخوانید

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا