اخبار

دانلود ویدیوهای یوتیوب برای ۱۲۵ کشور جهان فعال شد

دانلود ویدیوهای یوتیوب برای 125 کشور جهان فعال شد

گوگل با روند بسیار کندی قابلیت دانلود ویدیوهای یوتیوب برای تماشا به صورت آفلاین را در بسیاری از کشورها در دسترس قرار داد. با این حال به روز رسانی جدید این نرم افزار قابلیت دانلود ویدیو ها را برای بسیاری از کشورها غیر فعال کرد.
در این میان، این کمپانی صفحه پشتیبانی یوتیوب را با فهرست کاملی از کشورهایی که این قابلیت در آنها فعال است به روز کرد. بر اساس این فهرست، در حدود ۱۲۵ کشور در جهان هم اکنون از قابلیت دانلود ویدیوها برای تماشا به صورت آفلاین پشتیبانی می کنند. همچنین به منظور بهره بردن از این ویژگی جدید شما می توانید از گزینه دانلود اختصاصی موجود در زیر ویدیوهای یوتیوب استفاده کنید که به شما اجازه می دهد تا ویدیو یاد شده را دانلود کنید و در هر زمان که مایل باشید به تماشای آن به صورت آفلاین بپردازید.
قابلیت دانلود ویدیوهای یوتیوب برای تماشا به صورت آفلاین یکی از اصلی ترین ویژگی هایی است که توسط یوتیوب عرضه شد. با شروع هفته جاری، کاربران یوتیوب از تمامی کشورهایی که از این قابلیت پشتیبانی می کنند می توانند از قابلیت یاد شده استفاده کرده و نه تنها به ذخیره حجم اینترنت خود بپردازند بلکه ویدیوهای ذخیره شده را در هر زمان در اختیار داشته باشند.
با این حال لازم به ذکر است که برخی از ویدیوها به صورت پیشفرض برای دانلود غیرفعال هستند. به این ترتیب اگر ویدیویی که مشاهده می کنید نیز جزو این دسته باشد، دکمه مجازی دانلود موجود در زیر ویدیو با رنگ خاکستری ظاهر خواهد شد و این به معنای آن است که شما نمی توانید از این دکمه برای دانلود ویدیو استفاده کنید. همچنین لازم به ذکر است که ویدیوهای دانلود شده را نمی توان در گالری تلفن همراه هوشمند ذخیره کرد و برای تماشای مجدد آنها به صورت آفلاین نیازمند این هستید که حتما وارد نرم افزار یوتیوب بشوید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا