اخبار

دانلود کنید: نسخه جدید اینستاگرام همراه با حالت بومرنگ منتشر شد

نسخه جدید اینستاگرام شب گذشته برای پلتفرم‌های اندروید، آی او اس و ویندوز ۱۰ منتشر شد. این نسخه حاوی ویژگی‌های جدیدی به نام “Boomerang” و “Mentions” است که می‌توانند بخش استوری اپلیکیشن Instagram را جذاب‌تر از همیشه کند.
اینستاگرام اینک به عنوان پرطرفدارترین و پرکاربرترین شبکه اجتماعی تصاویر شناخته می‌شود و روزانه میزبان میلیون‌ها کاربر از هر نقطه کره زمین است. بی‌تردید توسعه دهندگان اپلیکیشن این شبکه اجتماعی همواره می‌کوشند تا با ارائه به‌روزرسانی‌های جدید، قابلیت‌های تازه و جذابی را برای کاربرانشان به ارمغان آورند. بدون شک کاربران اینستاگرام خوشحال خواهند شد وقتی بدانند که چه ویژگی‌های تازه‌ای همراه با نسخه جدید این اپلیکیشن در دو پلتفرم اندروید و آی او اس، در اختیارشان قرار خواهد گرفت. اینستاگرام پس از اضافه کردن بخش جذاب “Stories” در چند ماه گذشته که با استقبال بسیار زیاد کاربران همراه شد، اینک ابزارهای جدیدتری را برای علاقه‌مندان به این اپلیکیشن و البته بخش استوری به ارمغان آورده است.
Boomerang و Mentions دو ویژگی جذاب اضافه شده به نسخه جدید اینستاگرام هستند که استوری آماده ارسال شما را جذاب‌تر از گذشته خواهند کرد. به طور خلاصه این قابلیت به شما امکان استفاده از بومرنگ همراه با استوری قابل ارسالتان را خواهد داد که با سوایپ کردن به سمت راست در دوربین بخش Story نمایان می‌شود.
توسعه‌دهندگان اینستاگرام یک آیکون جدید را در زیر دکمه ضبط قرار داده‌اند که با انتخاب آن به حالت بومرنگ رفته و یا در صورت دلخواه می‌توانید به حالت استاندارد بازگردید. پس از اینکه حالت بومرنگ را انتخاب کردید، شما می‌توانید بر روی دکمه ضبط ضربه زده و دوربین با استفاده از عقب و جلو کردن یک ویدیو کوتاه، شبیه به نسخه جذابتری از یک فایل GIF، آن را به نمایش خواهد گذاشت.
 
دانلود نسخه جدید اینستاگرام
همراه با قابلیت Mentions نسخه جدید اینستاگرام نیز شما می‌توانید هر کسی را که خواستید در استوری قابل ارسالی فراخوانی کرده و از آن نام ببرید. البته از آن جایی که هیچ کامنتی در استوری برای سایر افراد به نمایش درنمی‌آید، از طریق دایرکت به طرف مقابل یک اعلانیه ارسال شده و آن را از حضور در استوری شما باخبر می‌کند. هرچند که اگر کسی جزو دنبال‌کنندگان شما نباشد و نام شما را در استوری خود ذکر کند، اعلانیه مربوطه به پیام‌های درخواستی شما ارسال خواهد شد.
نسخه جدید اینستاگرام همچنین حاوی یک لینک جدید به نام “See More” در زیر برخی از استوری‌ها است. اگر شما قصد داشته باشید استوری‌های بیشتر را ببینید می‌توانید بر روی آن کلیک کنید. به نقل از اینستاگرام این قابلیت در حال حاضر در مرحله آزمایشی به سر می‌برد و آموختن کارایی آن بسیار آسان است.

دانلود نسخه جدید اینستاگرام

تیم توسعه‌دهنده این شبکه اجتماعی پرکاربر همچنین تایید کرده‌اند، نسخه جدید اینستاگرام در حال حاضر برای پلتفرم آی او اس بر روی اپ استور، اندروید بر روی گوگل پلی و ویندوز ۱۰ بر روی فروشگاه ویندوز قرار گرفته است:

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا