اخبار

درآمد هواوی در سال ۲۰۱۵ ۳۵ درصد افزایش یافته است

هواوی از جمله‌ی کمپانی‌های بزرگ چینی است که شاید از نظر بسیاری به تازگی در حوزه‌ی تولید گوشی‌های هوشمند فعالیت می‌کند، اما باید به این نکته اشاره کرد که این کمپانی از بزرگ‌ترین کمپانی‌ها در زمینه‌ی تولید تجهیزات مخابراتی است. اطلاعات ارائه شده حکایت از این دارد که هواوی در سال جاری میلادی درآمد خود را بیش از ۳۵ درصد افزایش داده است.

هواوی را باید یکی از موفق‌ترین کمپانی‌های فعال در زمینه‌ی تولید گوشی‌های هوشمند خواند. این کمپانی پیش از فعالیت در زمینه‌ی تولید گوشی‌های هوشمند، به طراحی و توسعه‌ی تجهیزات مخابراتی می‌پرداخت. البته باید به این موضوع اشاره کرد که این کمپانی همچنان به فعالیت در این حوزه ادامه می‌دهد. هواوی امسال نشان داد که تنها گوشی‌های هوشمند میان رده و رده پایین با قیمت معقول روانه‌ی بازار نمی‌کند. نکسوس ۶ پی را باید ورود رسمی هواوی به بازار گوشی‌های هوشمند با کیفیت و کلید شناخته شدن این کمپانی در بازار‌های غربی خواند. هواوی امسال موفق شد تا به رکورد فروش بیش از ۱۰۰ میلیون دستگاه گوشی هوشمند دست یابد. مجموع فعالیت‌های این کمپانی در حوزه‌های مختلف، افزایش درآمدی ۳۵ درصدی را برای این کمپانی به ارمغان آورده است.
جو پینگ، قائم مقام اجرایی هواوی در مورد افزایش درآمد این کمپانی از افزایش ۳۵ درصدی خبر داده است. براساس اطلاعات ارائه شده هواوی در سال ۲۰۱۵ میلادی بیش از ۶۰ میلیارد دلار درآمد کسب کرده است. پینگ سود کسب شده و گردش مالی هواوی را بسیار بالا خوانده و موقعیت کنونی هواوی را برای ورود به سال ۲۰۱۶ بسیار مناسب خوانده است. هواوی در نظر دارد تا ۱۷ میلیارد دلار در حوزه‌ی بازاریابی و فروش سرمایه‌گذاری کند. همچنین باید به سرمایه‌گذاری ۷.۶ میلیارد دلاری در حوزه‌ی طراحی و توسعه نیز اشاره کرد. هواوی به واقع سال بسیار خوبی را پشت سر گذاشته است. این کمپانی موفق شد تا در سالی که گذشت، شیائومی را به زیر کشیده و به بزرگ‌ترین عرضه کننده‌ی گوشی‌های هوشمند در چین تبدیل شود.
سال ۲۰۱۶ را باید یک دوره‌ی زمانی بسیار مهم برای هواوی خواند. این کمپانی نیز در کنار سایر نام‌های شناخته شده‌ی چینی در تلاشند حضور پررنگ‌تری در بازار‌های اروپایی و آمریکایی داشته باشند. همانطور که اشاره کردیم هواوی با تولید محصولاتی نظیر هواوی واچ و نکسوس ۶ پی، راه خود را برای حضور در بازار‌های غربی بیش از پیش هموارتر کرده است.
 
منبع : androidheadlines

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا