اخبار

درآمد هواوی در سال ۲۰۱۵ بیش از ۳۷ درصد افزایش یافت

براساس گزارش منتشر شده توسط هواوی این کمپانی چینی موفق شده تا در سال ۲۰۱۵ میلادی درآمدی ۶۱.۱۰ میلیارد دلاری را کسب کند که نشان از افزایش ۳۷ درصدی در مقایسه با سال پیش از آن دارد. همچنین باید به افزایش ۳۲ درصدی سود خالص این کمپانی نیز اشاره کرد. هواوی در سال ۲۰۱۵ سود ۵.۷ میلیارد دلاری را تجربه کرده است. حاشیه‌ی سود این کمپانی نیز به بیش از ۱۱.۶ درصد افزایش پیدا کرده است. افزایش درآمد چشم گیر هواوی را باید برگرفته از رشد بسیار زیاد این کمپانی از سال ۲۰۰۸ میلادی بدانیم که با افزایش دامنه‌ی شبکه‌های ۴G همراه شده است.
 
بخش تولید لوازم الکترونیک مصرفی هواوی با ثبت رشد حیرت انگیز ۷۲.۹ درصدی ثبت رکوردی را برای این کمپانی رقم زده است که باوردکردنی نیست. هواوی موفق شده تا در سال ۲۰۱۵ میلادی بیش از ۱۰۰ میلیون گوشی هوشمند روانه‌ی بازار کرده و رکوردی باوردنکردنی را برای خود به ثبت برساند. در واقع هواوی را باید اولین کمپانی چینی خواند که به چنین رکوردی دست پیدا می‌کند. بخش تولید تجهیزات مخابراتی هواوی نیز موفق شده تا با رشد ۲۱.۴ درصدی، روند صعودی خود را دنبال کند.
 
انتظار می‌رود هواوی در حرکت بعدی خود گوشی هوشمند پرچمدار پی ۹ را به همراه نسخه‌های دیگری از این گوشی هوشمند که شامل مکس و لایت می‌شود، روانه‌ی بازار کند.
منبعandroidcentral

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا