اخبار

درز تصویر رندر شده آنر ۲۰ پرو

آنر ۲۰ پرو دارای یک طراحی زیبا است که پنل پشتی آن به صورت شیشه ای و خمیده ای درنظر گرفته شده و طبق معمول در سمت چپ بخش پایینی به راحتی می توان لوگوی honor را مشاهده کرد. این گوشی هوشمند در سمت راست بخش بالایی پنل پشتی خود به دوربین اصلی چهارگانه مجهز شده که در کنار آن فلاش LED قرار گرفته است. باتوجه به این که در هیچ یک از قسمت های گوشی اثری از حسگراثرانگشت نمی توان دید، پس می توان با اطمینان گفت که آنر نیز برای پرچمدار جدیدش از حسگراثرانگشت در زیر صفحه نمایش استفاده کرده است.

آنر ۲۰ پرو از لحاظ طراحی پنل پشتی شباهت های زیادی به پرچمدار شرکت اصلی، یعنی هواوی پی ۳۰ پرو دارد، البته لازم به ذکر است که این گوشی قیمت کمتری نسبت به پی ۳۰ پرو خواهد داشت. بر اساس رندرهای منتشر شده، یکی از سنسورهای دوربین اصلی دارای طراحی مربعی شکل بوده که انتظار می رود از نوع پریسکوپی باشد. در این صورت کاربران از امکان زوم بالایی برخوردار خواهند شد. سنسور اصلی دوربین آنر ۲۰ پرو ۴۰ مگاپیکسلی مشابه با هواوی P30 پرو بوده و سنسورهای دیگر این دستگاه را یک سنسور با زاویه دید عریض و سنسور ToF تشکیل می دهند.

حداقل از لحاظ سیستماتیک دوربینی مشابه با انچه در p30 پرو شاهد بودیم، در این گوشی هوشمند استفاده شده است. البته ممکن است که لنزهای معرفی شده وضوح تصویری متفاوت تر از پی ۳۰ پرو داشته باشند. همچنین شایان به ذکر است که آن برای ۲۰ پرو از یک سنسور ۳۲ مگاپیکسلی به منظور ضبط تصاویر و ویدیوهای سلفی استفاده کرده است.

آنر ۲۰ پرو به یک صفحه نمایش ۶.۵ اینچی با تکنولوژی AMOLED مجهز شده است که در قسمت میانی و بالای آن شاهد حضور ناچ قطره ای هستیم. به منظور تامین قدرت پردازشی لازم، از یک تراشه کایرین ۹۸۰ در کنار ۸ گیگابایت رم استفاده خواهد شد. به منظور تامین انرژی لازم برای این گوشی هوشمند، آنر یک باتری با ظرفیت ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعت را درنظر گرفته که از فناوری شارژ سریع نیز پشتیبانی می کند.

بنابر اعلام رسمی آنر، این تلفن همراه هوشمند در تاریخ ۲۱ می ۲۰۱۹ در بازارهای جهان معرفی خواهد شد. البته بنابر عادت گذشته انتظار داریم که کمی زودتر از این تاریخ، آنر ۲۰ پرو در کشور چین در مقابل دیدگان عموم قرار گیرد.


بیشتر بخوانید

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا