اخبار

درقبال خرید لومیا ۹۵۰ و ۹۵۰ XL بیش از ۵۰ دلار لوازم جانبی هدیه بگیرید

گوشی لومیا ۹۵۰ و ۹۵۰ XL دو گوشی قدرتمند مایکروسافت می باشد که در مراسم ۶ اکتبر معرفی گردید. پس از فروش در فروشگاه های مختلف و استقبال بالای کاربران از این گوشی مایکروسافت آن را با قیمت های مختلف و تخفیفات جالبی عرضه کرده است. هم اکنون کاربرانی که این گوشی را از سایت مایکروسافت خریداری کنند مایکروسافت بیش از ۵۰ دلار به آنها لوازم جانبی هدیه می دهد که شامل موارد مختلفی می باشد.
هر کاربری که گوشی مایکروسافت لومیا ۹۵۰ و ۹۵۰ XL را خریداری کند بسته ی هدیه برای وی ارسال می شود. این بسته شامل موارد زیر می باشد.
  پاور بانک Microsoft DC-32 Portable Dual Charger به ارزش قیمت قبل ۳۵٫۰۰ دلار و قیمت فعلی ۲۴٫۷۴ دلار
  یک محافظ صفحه نمایش اصلی مخصوص گوشی لومیا ۹۵۰ و ۹۵۰ XL به ارزش قیمت قبل ۳۵٫۰۰ دلار و قیمت فعلی ۲۲٫۰۰ دلار
  و یک گارد به ارزش ۲۶٫۵ دلار
در همایش ششم اکتبر ۲۰۱۵ مایکروسافت روح تازه ای به هواداران و کاربران ویندوزفونی بخشید و آن هم معرفی چندین محصول جدید شرکت مایکروسافت بود. در این همایش انواع لپ تاپ گوشی و مایکروسافت بند ۲ را رونمایی کرد که ما قصد داریم گوشی جدید یعنی مایکروسافت لومیا ۹۵۰ ایکس ال را خدمتتان معرفی کنیم.
چندین ماه می باشد که این گوشی معرفی گردیده و طی خبر های مختلف ویژگی های مختلفی از این گوشی قدرتمند ارائه شده است که در ۶ اکتبر مایکروسافت گوشی لومیا ۹۵۰ XL را به صورت رسمی رونمایی کرد.
با رونمایی این گوشی کاربران ویندوزفونی زیادی خوشحال شدند و قطعا از همین الان در حال برنامه ریزی در مورد خرید این گوشی می باشند. در همین چند روز پیش دیدیم که یک سایت روسی پیش فروش این گوشی را قرار داده بود که قیمت بالای آن کمی نظر کاربران را تغییر داد اما در این رونمایی مایکروسافت نشان داد که اگر شما پولی را خرج می کنید حتم داشته باشید از این هزینه پشیمان نخواهید شد. این گوشی دقیقا بعد از رونمایی ، مایکروسافت در سایت رسمی خودش اضافه گردید که کاربران علافه مند بتوانند بیشتر در موردش بدانند و اگر کسی نتوانست این مراسم را تماشا کند در آنجا مشخصات و ویژگی این گوشی شگفت انگیز را بخواند

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا