اخبار

دستیار هوشمند سامسونگ Bixby برای کاربران ایرانی فعال شد

ورود بیکسبی به ایران

دستیار هوشمند سامسونگ منشی شخصی شما

 
خبر بسیار خوب این‌ هفته برای هواداران ایرانی سامسونگ، فعال شدن یکی از نوآورانه‌ترین گزینه‌های پرچمداران این برند بود. گوشی‌های گلکسی S8 و S8+ از همان ابتدا مجهز به یک دستیار هوشمند بسیار کارآمد به نام بیکسبی بودند که ابتدا تنها در آمریکا و کره جنوبی فعال بود. اکنون سامسونگ اعلام کرده است این دستیار هوشمند به صورت تدریجی برای تعداد زیادی از کشورهای جهان از جمله ایران فعال می‌شود.
زندگی پر فراز و نشیب امروزی و سرعت بالایی که فناوری‌های نوین به کارهای روزمره داده‌ باعث می‌شود هرکدام از ما با انبوهی از کارهای ریز و درشت مواجه باشیم. کارهایی که باید در طول روز به همه آنها رسیدگی کنیم. این یعنی هر آن امکان دارد چیزی را از قلم بیاندازیم و کاری انجام نشده باقی بماند.
 
دستیار هوشمند سامسونگ Bixby برای کاربران ایرانی فعال شد
 
اولین راه‌حلی که برای این معضل به ذهن می‌رسد، داشتن یک دستیار شخصی است. مزیتی که تا همین اواخر نیازمند توان مالی قابل توجهی بود. اما مفهوم دستیار هوشمند تا حد زیادی را تغییر داد. دستیارانی که همه کارهای‌تان را به یاد می‌سپارند و به برنامه‌ روزانه‌تان نظم می‌دهند.
بیکسبی (Bixby) سامسونگ اولین بار با گوشی پرچمدار گلکسی S8 به بازار معرفی شد. شرکت سامسونگ این دستیار صوتی را با عبارت «رابطی هوشمند برای کمک به انجام سریع‌تر و ساده‌تر کارها» معرفی کرد. اما محدود بودن فعالیت این دستیار به آمریکا و کره جنوبی، باعث شده بود هواداران سامسونگ در دیگر نقاط جهان برای ورود آن به کشور خود لحظه‌شماری کنند. اما اکنون این انتظار به پایان رسیده است و بیکسبی به تدریج برای تمامی کاربران در ۲۰۰ کشور دنیا، از جمله ایران فعال خواهد شد.
هم‌زمان با معرفی گوشی جدید شرکت سامسونگ یعنی گلکسی Note 8 این شرکت اعلام کرد دستیار مجازی هوشمند بیکسبی به زودی و از طریق یک بروزرسانی سیستمی در گوشی‌های کاربران ایرانی نیز فعال خواهد شد.
هرچند این دستیار در حال حاضر تنها به زبان انگلیسی با کاربر تعامل می‌کند اما بیکسبی به زودی از زبان‌های بیشتری نیز پشتیبانی خواهد کرد.
 
دستیار هوشمند سامسونگ Bixby برای کاربران ایرانی فعال شد
 
پس از فعال شدن این دستیار بر روی گوشی گلکسی S8 یا S8+ خود می‌توانید دکمه مخصوص بیکسبی که در زیر دکمه ی کنترل صدا قرار داده شده است را فشار دهید تا به صفحه اصلی این اپلیکیشن منتقل شوید. با فشردن و نگه داشتن این دکمه، بیکسبی آماده دریافت فرمان صوتی شما می‌شود. می‌توانید از بیکسبی بخواهید وقتی به خانه رسیدید به شما یادآوری کند به گیاهان آب بدهید یا وقتی به اداره برگشتید به همکارتان زنگ بزنید.
تمامی این یادآوری‌ها روی صفحه همیشه روشن (AOD)، در صفحه اصلی اپلیکیشن بیکسبی و نیز روی لبه edge screen گوشی شما نیز نمایش داده می‌شوند.
برای بهره‌بردن از تمامی مزایا و کمک‌های این دستیار هوشمند بهتر است نیم‌نگاهی به بروزرسانی‌های OTA گوشی‌تان داشته باشید. پس از دریافت بروزرسانی موردنظر می‌توانید از دستیار جدیدتان بخواهید برنامه‌هایتان را منظم کند زیرا او صدا، متن یا لمس را درک می‌کند و پیوسته در حال یادگیری روش‌های شما در انجام امور مختلف است تا دستیاری بهتر از قبل شود.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا