اخبار

دعوت نامه های گوگل آی/او به اینباکس کاربران رسید

کم کم به تاریخ برگزاری کنفرانس گوگل آی/او ۲۰۱۶ نزدیک می شویم. اکنون پس از اینکه گوگل در ماه گذشته، ثبت نام علاقه مندان به شرکت در کنفرانس سالانه توسعه دهندگان را آغاز کرد، دعوت نامه های افرادی که در قرعه کشی بلیط این مراسم برنده شده اند به ایمیل هایشان ارسال شده است.
گوگل به تمامی ثبت نام کنندگان این مراسم ایمیل هایی ارسال کرده که ممکن است حاوی دعوت نامه باشد و یا درخواست افراد را رد کرده باشد. متاسفانه کمی ناراحت کننده است که حضور در مراسم گوگل آی/او به قرعه کشی بستگی دارد. اما با توجه به اینکه بلیط ها همیشه در کمتر از چند دقیقه به فروش می رسند، راه دیگری برای برقراری تعادل در این مراسم وجود ندارد.
اکنون افراد خوش شانسی که دعوت نامه های شرکت در کنفرانس امسال گوگل را دریافت کرده اند باید بهای بلیط خود را پرداخت کنند. بهای بلیط این کنفرانس برای توسعه دهندگان ۹۰۰ دلار و برای محصلین ۳۰۰ دلار است. البته بهای بلیط گوگل از بهای بلیط کنفرانس توسعه دهندگان اپل یا WWDC ارزان تر است. چرا که بلیط های کنفرانس WWDC به قیمت ۱۵۹۹ دلار فروخته می شود و سرعت فروش آنها نیز به میزان فروش بلیط های گوگل آی/ او بالا است.
پیش از این قرار بود در این کنفرانس، شاهد عرضه نسخه پیش نمایش اندروید N باشیم اما از آنجا که گوگل پیش دستی کرد و این نسخه را در هفته گذشته به توسعه دهندگان عرضه کرد، باید منتظر رونمایی از محصولات دیگری باشیم. افتتاحیه اصلی این مراسم در روز ۱۸ می برگزار می شود که حدود سه ساعت طول خواهد کشید. البته با توجه به اینکه گوگل پیش از آغاز رسمی کنفرانس در مورد تمامی محصولات و سرویس های جدید صحبت می کند، معمولاً افتتاحیه بیش از سه ساعت به طول می انجامد چرا که گوگل پروژه ها و سرویس های فراوانی را آغاز کرده و در دست تولید دارد.
گوگل آی/او مطمئناً در خانه گوگل یعنی Mountain View برگزار خواهد شد و با توجه به اینکه محل برگزاری در یک فضای باز است، احتمالاً ماشین های خودران و پهپادها جزو موضوعات اصلی کنفرانس امسال خواهند بود و لحظات هیجان انگیزی برای شرکت کنندگان به همراه خواهند داشت.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا